(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonrada görme görsen ne olur! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonrada görme görsen ne olur! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kimi it kesilir kimi süt döker işine gelmezsen burnunu çeker hep benim deyişte ustaya çöker doğru eğri denen yorumu görmez ...........................herkes kendi gibi bilirmiş karşısındakini fakat çeşit çeşit karakterde insan var şiir harika. tebikler.
Üstadım inci gibi dizili tam heceli kafiyeli ölçülü , seçkin gönül damlalarınızı can-ı gönülde okudum. Gerçekten usulüne uygun, anlamlı ve duygu yüklüydü .. Yüreğinize kaleminize sağlık tebrik ediyorum sizi ..Hiç susmasın gönül sesiniz, daim olsun seçkin şiirleriniz.
o sonradan görme görse ne olur bir dikiş tutturmaz örse ne olur atası bilmez ki bilse kahrolur herkese karışır özünü görmez…
özünü unutan kendini zaten unutmuştur sonradan görmeler belli oluyor be üstat ne yaparlarsa yapsınlar kutlarım enfes kalemi bu ara zaten milli duygular tavan yaptı bana da zevkle okumak düşer
Azap hocam yüreğine gönlüne sağlık. Harika dizeler. o kükrediğinde bırak da anırsın ağzını açınca adam sanırsın tepinip de durur sanki ahırsın dağdan aşar düzde önünü görmez Bu kıtanın ilk mısrasında 'bırak da anırsın' ifadesinde 'da' ekinin fazladan olduğunu ve yanlışlıkla yazıldığını düşündüm. Zira hece düşmesine sebep olmaktadır. Bu hatırlatmayı hoş görmeniz dileğiyle selam, sevgi ve saygılarımla...
Sonradan görmeler obur insanlardır usta nasihat dolu dizeler ustacaydı K u t l u y o r u m.......... Yüreğine sağlık ustam Kalemin daim olsun ______________________________________________Selamlar saygılar
şairim ne yapmışsınız nice çok şey söylemişsiniz ve nice doğruları su gibi akıtıp önümüze sermişsiniz özünü göremeyenler göz olmaya kalktı bize ya bende buna yanarım işte dedikten sonra yürekten kutlar sayfaya saygı sevgilerimi bırakır giderim;)
hocam büyük üstat necip fazılla başlayan sayfaya şiiriniz değer katıyor hayatın içinden ve gelişmemiş insanları anlatırken usta kaleminiz konuşmuş bizede kutlamak kalıyor saygımla kutluyorum
rüzgar çanları tarafından 11/21/2014 9:05:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
aslın ne cismin ne bu zulüm niye bu aklı beğenmez versen kediye bu us Allahtan mı sana hediye dünyalar yansa da korunu görmez KALEMİNİZ HİÇ KURUMASIN.SELAM VE SAYĞILARIMLA.
arar gül gülistan zor görür kaçar işi aşk gönlü meşk emekte naçar set gedik tanımaz kaimde şaşar işi rast gitmezse sorunu görmez
ahret akla gelmez tanımaz hikmet Aklı başta olan eder mi himmet önüne gelene ederken minnet sırtadır kamburu durumu görmez
arkası varken bilek bükülmez okka çeker kilo yerden sökülmez adam denen yüze itler tükürmez evladı geçtikte torunu görmez
____Yine harika dizeler döküldü Azap hocamn güzel kaleminden şiir muhteşem ama anlayana :( herkes kendini sütten çıkmış ak kaşık gördüğü sürece bu zersenizler nafile ahh hocam ahhh ... Koca yüreğine sağlık kutluyorum,herdem saygımdasınız..