(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADİR KIYMET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADİR KIYMET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam ben ne kadar sevsemde hayvan olmamak için bir türlü söyleyemiyorum sevdiğimi hep içimde barındırıyorum buda ben oldukça rahatsız ediyor şiir kısa ve öz dü kutlarım anlamlı şiirinizi saygılarımla
Sen "Ne güzelsin" derdemez ona (Haşa ya !) O "Hayvan herif" deyivermiş birden sana ? Anlamamış mı sizin bir insan olduğunuzu yoksa, Kendi cinsiyetini karıştırmış galiba ? Yokmuymuş onun evin de bir ayna !!!...
Böyle olmalı bir insan mutlaka Hazır cevaplı olacaksa ???..... Mutluluklar sayın üstada !!!...
Gençliğimizde bir genç kıza '' Güzelsin '' desek ve o kızın hoşlanmadığı bir tipsek ''hayvan '' derlerdi. Yaşlılık dönemlerimizde de yine genç bayanlara '' Güzelsin '' dediğimizde bazen bizi torunu yaşındakilere asılan kart zampara sanıp '' Hayvan'' diyen oluyor. Lakin bizim gibi yaşı altmış ya da o civarlarda olup da '' Güzelsin '' dediğim hiç bir kadın bu güne kadar bana '' Hayvan'' demedi )))))))))))))))))
Dedim .
Hayvan herif ,
Dedin.
Acaba ben ,
Hayvan sever miyim...
Tebriklerimle üstadım. Yine az sözle çok şey anlattınız...