Taşan ırmak yatağını değiştirir Yalpalanır, yıkar bendini Çarşaf değiştirmeye benzemez bu iş Yağmur değil güneştir Aşk varoluş nedenimiz…
Milyonlarca yıl önceydi At köpekten inceydi Hava neydi, su ne Hır gür akarken dereler Hangi leylek aldı seni Gagasında o kuşun Yılan mı kurbağa mı neydik?
Uzak yıldızlardan Ayrı dünyalardan Gezegenlerden geldik Her yıldızdan ayrı hücre Geldi zamanla girdi tenimize…
Tek bir canlı yokken Birleştik hepimiz Ölümsüz bir ruh girdi bedenimize Tam güneşin göbeğinde Başladı bu en büyük aşk Sallandık göbekten Dünyalı olduk Şimdi yaşam bizde!
Bize bağlı nice gezegen Nice yıldız ayrı ayrı Döllendi güneşimizden; Beni bana bırak Söndürmeye çalışma ateşimi Yanarsın, git işine bak Al tığını eline Oyala beni Gönlünün en güzel danteline!
Sakın ola dokunma Gönlümün bam teline Ben onu bakır renkli bulutlardan gerdim Ateşine un diye serdim Gül diye sevdim Kâlp diye sana verdim Sevdana yumak et düşlerinde Sar bukle bukle saçlarının teline!
Taşkın ırmak yatağını değiştirir Su yalpalanır sevgilim Yıldızlar savaşır gözlerinde Bu kaosun içinde çalkalan Gerçek sensin gerisi yalan Eksiltme ışığını gözlerinden Varoluş nedenimsin Tutuştur beni ateşinle Bir yıldızla doğur yeniden Yanarsam yanayım gecelerde Yalnızca sana geleyim ben!…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK; VAROLUŞ NEDENİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK; VAROLUŞ NEDENİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek aşınmaz.
Bununla mutluyum,
Beninle birlikte,
Kalbinden taşınmaz.
Tebrik ederim Şaban Hocam.
Saygıyla...