(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANLIK GÜNEŞİ İMAM HÜSEYİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANLIK GÜNEŞİ İMAM HÜSEYİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mübarek muharremlik ayı ve ehli beytlerimize nazire olarak yazılan, maneviyat dolu dizelerinizi ve sizi yürekten kutluyorum. Allah bizleri o mübareklerin yolunda gidenlerden eylesin. Saygılarımla.
Eyvallah hocam bu anılarımız ve yazdıklarımız sonsuza gidecektir inşallah hocam yüreğine sağlık diyorum Allah razı olsun Seven sevilir bilen bilinir gönlümüzdesiniz selam ve saygılar
Eyvallah hocam bu anılarımız ve yazdıklarımız sonsuza gidecektir inşallah hocam yüreğine sağlık diyorum Allah razı olsun Seven sevilir bilen bilinir gönlümüzdesiniz selam ve saygılar
Kim ki Kur'an'ı yaşıyor...Resulullah gibi...Kim ki Resululullah'ın ahlakıyla ve Sünnetleriyle içiçe...İmam Hüseyin'e sevgisi ve sadakatı vardır...sevgisine inanılır...Haklısınız ki,gafil hocalar anlamıyor Kur'an'ı ve dünya metaı dediğimiz şeylere değişiyorlar emir ve yasakları...Haklısınız ki,Kimi de Ehlibeyt'i seviyor ama,yaşamıyor Onlar gibi Kur'an'ı ve Sünnetleri...Seviyorsak İmam Hüseyin ve Ehlibeyt'i,onlar gibi yaşayacağız...Yaşamıyorsak Onlar gibi,sevdiğimizi söylemek,tribüne oynamak gibi sahtekarlık ve roldür...Çok tanıyorum böylelerini...
Tebriklerim,yüreğinizin içindeki Ehlibeyt sevgisini ihlasla mısralara aktarmanıza ve bizimle paylaşmanızadır...selam,sevgi ve dualarımla...
Eyvallah can her satırına tamamen katılıyorum ve essiz yorumunuz içinde çok teşekkürler ediyorum .Hz Hüseyini anlamak Hz Muhammedi sav vede Kuranı anlamaktır.Mevlam cümlemize onların ahlakıyla ahlaklanmayı ve yaşamayı nasip eylesin nasipsizlerden eylemesin.Yüreğine sağlık can selam ve saygılarımla