(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneş siyahtı baba! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneş siyahtı baba! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğumlar ölümlerin adayıdır dünya kurulalı niceleri geldi geçti kimse kalmadı ALLAH manevi yükle gitmeyi nasip etsin ölenlerimişzden Rahmetini esirgemesin başınız ve aileniz sağ olsun yüreğine sağlık kutlarım Selamlar hürmetler
fakirdi yoksuldu muhtaç değildi ama doğruluğun mertliğin simgesiydi adam gibi bir adamdı o (büyüyecek adam olacak benim oğlum) derdi biz senin gibi adam olamadık belin büküktü bastona düşmüştün ellerin nasırlı ve sertti yüreğin ise bir o kadar sevgi ile yumuşaktı eğilmedin göğsün hep dik durdun yirmi yıl geçti sensiz yokluğunda her gün anıyoruz bu gün olduğu gibi mekanın cennet olsun babam.....
Yirmi yıl oldu Babamı kaybedeli.Yokluğu anlatılmaz.Allah kimseyi anasız babasız bırakmasın.Ama doğanın da kanunu bu.Doğduk yaşıyoruz bu dünyadan göç edeceğiz.Sıralı gidişler olsun.
ebediyete göç edenlere rahmetler yaşayanlara sağlıklı ömürler..
Acıların tazelenmemesi adına burukluk veren hüzün lü gününüzü paylaşıyorum Oya hocam. Mekanı cennet olsun.Geride kalan sizlere sağlıklı ömürler dileğimle....
Teşekkür ederim hocam.Zira hep gri ve siyahlar içinde kalmışım yıllar yılı.. Yinede maviyi daha çok layık olana bayasaydınız.Her ne kadar çok hasret kalsam da da bu renge...Saygılar benden...
Ölüm tesellisiz bir şey, emir büyük yerden dost...
Kendi çabasıyla hayatını kazanmak onurlu zenginliktir. Keşke herkez babanız gibi onurlu olabilse.
Yerleri asla dolmuyor dün gibi çığlıklarımız kulaklarımda. Çeyrak asıra yaklasa da kalbimizde yaşıyor Hüseyin babam, giden canlarımızın mekanları cennet olsun...Saygılarımla Nazmi dost...
Gönül Dostum; İnsanlar sevgilerini, nefretlerini, coşkularını, suskunluklarını içinde tutamazlar. Sesli olarak duygularını boşaltmak isterler... İşte bu gönül döküntüleri, sözcükler topluluğu acı da olsa, tatlı da olsa şiir olur. Şiirin iyisi kötüsü olmaz... Yeter ki gönülde duygular dökülsün. Ne mutlu ki bu duyguları karşıya aktaranlara. Şiirleriniz için kutlarım. Gönlünüze sağlık. Selamlar...
Hüzün kapladı okurken okurken.....
Kalemine yüreğine sağlık
__________________________________________Selamlar