Eyy karanlıklar şövalyesi, Ey zâlim derebeyi, Zevâlin yaklaştı, gayrı ürk Benden !.. Ayağını denk at, şimdi kork Benden !.. Keser döner, sap dönerdi, Bağdat’tan hesap dönerdi Bilmez misin ?..!
Işık atlara binip gelmişim; Işık yelelere tutunup ışık hızıyla, Bir solukta şafakları delmişim, Bilmez misin !..?
Soylu kalemimi çekip dikelmişim, Yedi dağın, yedi düvelin doruğunda, Meydan okumuşum tüm kötülüklere... Adâletin yılmayan gür sedâsıyla Şakımışım özgürlüğün solmayan gülüne... Eleğimsağma çarklarında bilene, bilene, Destan burçlarında bayrağımla renklenmişim, Vuruşa, dövüşe teklenmişim, Bilmez misin !..?
Beyazımdan gözlerin kamaşır ama Ben görürüm; Renkler ötesi yazgılarım da vardır Benim; Karanlıklar sana göredir, tanımaz geceyi gönlüm !... Eyy zâlim, sen ancak acizlere zulmedersin Ve gerçekte dışınla içini karartırsın, Bilmez misin !..?
Çoktandır susamıştın ölümüne !.. Ya şimdi nereye kaçacaksın, Hangi sıçan deliğine (?..) Ve hangi darphanenin Hangi sanal dilimine ?...
Ölümüne susamıştın, ölümüne !.... İşte çıkageldim ışık atlarla Kan doğradığın şafaklarda, Çatal ağız ırmaklarda, Dönmüşüm coşkun bir sele, Bir pa"buş"luk canın kaldı, O da cehenneme gayrı Bay bay bayım, _________güle güle !.. ______________Peh peh pehh...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PA”BUŞ”UN DİĞER TEKİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PA”BUŞ”UN DİĞER TEKİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yani pes dedirtecek kadar enteresan.
beğendim.