Aşkı bulmak ne mümkün kaybedilmiş bir ceylan gibi Hiçbir gönül’e sığmaz ki o kara çalısıyla Olsa bir derttir o olmazsa da bir şüphe demetin de Kavuşamayan göz hep ıslak kalır ya sabrı zorlarken tarifsiz heyecanları açar muslukları Yüreğimiz bir kalkıp bir iner durmaz ki o yerinden ve fırtınaları doğurur da durur aciz kalan dünyaları…
ters yüz olur tüm hayatlar çılgınca yanan ateşte yanışta kavrulurlar tüm dünyayı ve yaşamı yok sayan şeydir aşk o aşktır işte o aşk Aşklar maşukun bulunduğu yerde doğar hüzün ve intizarların sel gibi göz yaşları altın da tüm yaşamı allak bullak eder deprem misali duygular O gördün ve görebileceğin en felaket acıdır o hayatta yaşanabilecek en kötü duygudur o Aşk bir çiledir azap üzümü gibi salkım saçak sararken bedeni Zaman akışta gider çok mu çokça uzaklara biraz serap biraz da duman dibi damgasını vurmuştur alnımıza kapkara bir çizgi gibi…
Su misali akışta geçirtir tüm ömrümüzü zorluğa sürükleyerek aşkın içimiz de yaktığı bir şule ile alevini yüreğin gözyaşları da çok zor söndürür bir bilseniz ne közleri harlatıp döndürmüştür o küle havaya karışıp da gitmiştir tozu bile kalmadan sessiz ve sedasızca ağlaya güle...
inim inim ağlayıp da tek başına sızlayan bir kalptir o çığlıkları düğümlenince boğazımıza Yalnız kalır gündüz ve gecelerde hayaleniyle o toz dumandır daima deli vasfı içinde fırtınalar yeşertirken aşk içinin de ta içinde ki sızıntılarla saçı başı yoldurur göz bebeklerinin oku tüm hücrelere işlemiştir her damarından akıtır aşkı o gel de çık içinden işte şimdi ki hayat zor zordur o
Bu dünya da sana çok zor geliyorsa yaşam Hiç bekleyip durma derhal iltica et paşam…
zira az yaklaştıkça kaçıp da durur aşk yap boz tahtası gibi bir ağlatır bir güldürür bir hissedip duyabilsek keşke o teni son ana kadar bekletir durur umut denilen şeyi son nefeste ancak güler yüzüne o sadece eğer ki sen bir adım da olsa hakka yaklaşmışsan kesilirken son biletin soruyorum o kadar yandığın Allah adına olsaydı de hadi şimdi ey insan oğlu seni canı gönülden kimler karşılayıp da sarardı …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk ağlayışı bir başka olur… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk ağlayışı bir başka olur… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beşeri aşkların getirisi dünyevi mutluluklar olsa gerek tabii verdiği ezası da cabası, karşılık bulan aşklar pek nadir. Yaradan'a duyulan aşk, dünyevi tadların üstünde, ruhen en doyurucu olanı. Ne mutlu o derin duyguyu yakalayan kullara. Yüreğinize sağlık hemşerim, çok manidar anlamlar içeren güzel bir şiirdi, tebrik ediyorum yüreğinizinve kaleminizin gücü daim olsun dileklerimle şen ve esen kalınız....
eğer ki sen bir adım da olsa hakka yaklaşmışsan kesilirken son biletin soruyorum o kadar yandığın Allah adına olsaydı de hadi şimdi ey insan oğlu seni canı gönülden kimler karşılayıp da sarardı …
Gerçekleri ne güzel dile getirmişsiniz.Salihane duygularla yazdığınız şiiri
Aşk bazen acıdır çok yersen zehirlenirsin......... Alkışlıyorum usta kalemi Yüreğine sağlık, Kalemin daim ilhamın bol olsun hocam ___________________________________________Selamlar saygılar
zira az yaklaştıkça kaçıp da durur aşk yap boz tahtası gibi bir ağlatır bir güldürür bir hissedip duyabilsek keşke o teni son ana kadar bekletir durur umut denilen şeyi son nefeste ancak güler yüzüne o sadece eğer ki sen bir adım da olsa hakka yaklaşmışsan kesilirken son biletin soruyorum o kadar yandığın Allah adına olsaydı de hadi şimdi ey insan oğlu seni canı gönülden kimler karşılayıp da sarardı
İşte final anlatmış gerçek aşkı tahmin etmiştim İlahi aşk bu işte saygılar hocam kaleminiz der keder görmesin kalem o kadar güzel ahenkle okunuyor ki anlatamam hoşlukla hissederek Aşk her şey aşk fakat en büyük aşk Allaha giden Aşktır saygımla Emeğinize kaleminize yazan ellere coşkuyla gönüllere hoş seda sunan bu kalemi alkışlıyorum
Her zaman ters yüz olmaz, bazen bir rüyadır Kâh bir cennet. Kıymetini bilmezsen ona değer vermezsen yaşarsın bir hezimet Emek ister, itina ister, özveri ve saygı ister.yoksa bu saydıklarım elveda demeden gider Hoşça kalın saygılar
selamlarımla