Ne zaman büyüdüm ben? Ne zaman yirmi beş oldu yaşım? Daha dün ondu yaşım! Çocuktum... Kısa şortu ile top koşturan, Misket yuvarlayan, Topaç çeviren Saklambaç, yakar top oynayan, Küçük yüreğinde kocaman bir sevda taşıyan, Ondu yaşım aklımda sen! Güler oynardım çocuktum, Çokcukca da sevmiştim ben! Tertemiz... Ne zaman büyüdüm ben? Nerde kaldı on yaşım? Kısa pantalonum, misketim topaçım? Çocuksu aşkım?.. Ne zaman büyüdüm ben? Ne zaman yirmi beş oldu yaşım? Hayır! Onların uydurması bunlar! Yüreğim ve ben daha on yaşım, Aklımda yine sen çocuksu aşkım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUKSU AŞKIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUKSU AŞKIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke dünyamız hep çocukların yaşadığı o çocuksu saf temiz bir dünya kalsaydı. Keşke Savaşların olmadığı, çocukların ölmediği bir dünya olsaydı. Adaşım, can gardaşım öyle bir maziye götürdünkü beni, geri dönmek ismeniyorum. Şiir mükemmeldi. Teprik ederim. Selam ve sevğilerimle can gönüldaşım.
Derebey tarafından 10/12/2014 8:30:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Maalesef dün çocukken bu gün büyüdük ve çocuksu aşklarım özlemini çeker olduk
Yüreğine sağlık kalemin susmasın
_________________________________________Selamlar saygılar