Bu ne garez garabet ..... Bu ne hadamet, Niçin bu hışım.. Söyle neden bu haset Nedir bunca ganimet... Niye bu azamet, Bir sadakat...Bir sükunet... Sadece bir niyet...
Bekletilerimi boş çıkaran, Beni halden hale sokan, Benliğimi mazide kalanla avutan, Bir söz söyle şimdi... Tek bir söz !!! Yaşanmışlar adına... hatıralar aşkına, Çık hadi çık karşıma... Yüreğin yetiyorsa; Ya artık son sözün olsun << Seviyorum Seni >> Yada dorultup namluyu, çeeeeek...çek tetiği, Hadi vuuuuur... Haydi haydi vur, öldür beni...
Bendim üzerine geceler çöken, Bendim hüzünle gözyaşı döken, Yine bendim... Yine ben oldum hep yenilen... Soruyorum... Soruyorum acep neden... NEDEN !!!
Hep hayal edip durdukca, olanca özümle yine, Sarıp sarsaydım oysa seni, bir nazik gül niyetine, Her günün sabahı, baktıkca boy aynasında kendime, Öfkelenip duruyorum, yinemi mağlup oldum diye, Unutma sakın, karşımda duran şu çökük beden, bu sine, Tek şey kalan geriye, bilki o da bana senden hediye, Şunu iyi belle, bu hayatta ne varsa hepten, hepsi veresiye, Bir borcun var bana, çoktan kaydettim bile, o hesap defterine...!!!
Tutunamadıııııııııımm... Tutunamadım, Ben bu kör olası düzene alışamadım, Ömrümde senin gibi, hiç arkadan vuramadım, Ağrılar var bedenimde, bıktım, bıktıkça bunaldım...
Gidiyorum...Artık gidiyorum buralardan, Hemde bir daha dönmeyesiye, hiç bir zaman, Hem baksana, neyim kaldı ki söküp alacak, Hadi MELEĞiM şimdi gitme vakti, oldu olacak, Gideceğim diyar diyar, yöre yöre, köşe bucak,
Kızgın küskün olsamda, şu bahtsız buhran, kıt kaderime, ilerleyip duracağım hayat yolunda, hergün tükene tükene...!!!
Kimi ben yola düştüğümde kaçışacak; Tüm düşmanlar alkış üstüne alkış tutacak...!!!
Bazılarıda varki heyecanla bana koşuşacak; Tüm dostların gözyaşları ağladıkca akışacak...!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MELEĞiM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MELEĞiM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygusal ve üzerinde düşünülenecek hüzünlü bir şiir ..tebrikler...fakat ayrılık.ve hüzünler şiiri esir almış..karamsar olmayınız..gün dogmadan neler dogar...gül diyarından selam lar