(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTSUZUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTSUZUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EY GÖKYÜZÜ YERLER,DUVARLAR VE DE İNSANLAR GERİYE NE KALDI Kİ SAYMADIĞIM MUTSUZUM DİYORUM KİMSE DUYMUYOR FERYADIMI... ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.SESİNİZİN DUYULMASI DİLEĞİYLE.TEBRİKLER
gerçek mutluluk içimizde bir gizdir.onu bir bilge inceliğinde,ruhumuzun taaa derinlerinde bir yerde aramalıyız.ayakkabısı yırtık olduğu için üzülen adamın,ayağı olmayan birisini görünce hissettiği mutluğu hissederiz bazen.mutlu olmak için bizden daha zor durumda olan insanları örnek almalıyız.ki;halimize şükredelim.beterin beteri varmış.Allah sağlık versin.mutluluk için de biraz çaba göstermelisin.en güzel günler seninle olsun.hergünün bayram sevinciyle dolsun.tebrikler...
HAYAT GUZEL AMA ANLAYANA... Evini bir davet sonrası temizlemek için saatlerce uğraşıyorsan Bir çok arkadaşın var demektir Faturalarını ödeyebiliyorsan Bir işinvar demektir, Pantolonun biraz sıkıyorsa Aç kalmıyorsun demektir. Gölgen seni izliyorsa Güneş ışığını görüyorsun demektir. Otobüsten indiğin yerden işyerine yolu uzun buluyorsan Yürüyebiliyorsun demektir Hükümet hakkında eleştiri yapabiliyorsan Konuşma özgürlüğün var demektir Yanındaki adamin sesinden rahatsız oluyorsan Duyuyorsun demektir. Camları silmen, çatıyı onarman gerekiyorsa bir evde yasiyorsun demektir Doğalgaz faturan yüklü geliyorsa Isınıyorsun demektir. Yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırların varsa Yığınla giyeceğin var demektir Çalar saatin sabahın köründe çalıyorsa Yaşıyorsun demektir. Aksamları kendini yorgun hissediyor ve bacakların ağrıyorsa O gün üretici olmuşsun demektir.
ebrulii tarafından 2/6/2008 9:29:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mutlu olmanız dileklerinle.