Bir bayram daha geldi yüreğim yine buruk Sormayın nedenini bakın belli değil mi? Uzaktan bakılınca dış sağlam içim çürük Durmayın haydi gelin bakın belli değil mi?
Hep merak ederdiniz işte derdim dinleyin Sıla gözümde tüter gurbetölümden beter Anam babam canlarım beni biraz anlayın Döktüğüm gözyaşları çektiğim azap yeter
Kardeşlerimin daim hep ismini anarım Resimlere baktıkça göz ağlamaktan bıkar Kokularını özler hasret ile yanarım Seslerini bir duysam özlem içimden çıkar
Hani ezan sesleri okunan selalar nerde Kapımı çalanlarsa kardeşim değil eldi Dört duvar arasında düştüm tasaya derde Yine hüzün yine hüsran yani bayram mı geldi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM MI GELDİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM MI GELDİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kardeşlerimin daim hep ismini anarım Resimlere baktıkça göz ağlamaktan bıkar Kokularını özler hasret ile yanarım Seslerini bir duysam özlem içimden çıkar
Canım kardeşim benim, gurbet ve özlem duygularını ne güzel dile getirmişsin.
Gerçekten de gurbet acıdır. Üzülme elbet bu günler de geçecek. Yeter ki sağlık olsun.
Hani ezan sesleri okunan selalar nerde Kapımı çalanlarsa kardeşim değil eldi Dört duvar arasında düştüm tasaya derde Yine hüzün yine hüsran yani bayram mı geldi?
Takvimler bayram gelsi dese de hasretli yüreklere bayram gelmiyor sevgili şairem ancak hüzün getiriyor bayramlar Allah hayırlısı ile kurtarsın gurbet ellerden :( zarif yüreğine kalemine sağlık nice bayramlara inş sevgimle.
Vatandaki bayramlar güzel olur has olur Gurbet elde bayramlar bayram değil yas olur diyordu ozan gerçektende öyle oluyor yüreğinize sağlık hayırlı bayramlar
Şükürler olsun bu halimize biz gurbede gurbet içimizde Yâ bombalar altında yaşamaya her gün mecbur olanda Gözü yaşlı analar kardeş yasını tutan Bacı kardeşler Ana dan Oksuz babadan yetim kalana da bayram olurmu Duygu yüklü yüreğin sevgi dolu kalbin dert görmesin kalemin KAVİ ilhamın bol olsun şair em saygılar selamlar yolluyorum diyar gurbetten gurbette
Evet yinede her halimize şükretmeliyiz sende bilirsin ki! Bayram olunca bir burukluk düşüyor insanım içine sevdiklerin yanında olmayınca. Çok teşekkür ederim değerli yorumuna hocam Bendende selam ve saygılar gurbetten gurbete.
Usta kalemden sitem dolu dizeleri okumak yüreğimi acıttı Güçlü kalemi kutluyorum, yüreğin var olsun üstat ________________________________________________Selamlar
Gurbette yaşanan bayramlar bir burukluk verir kişiye.Hani sevinç içinde yaşanmış bayramların anıları serilir gözler önüne ve daha bir boşluk yalnızlık hissedilir işte o zaman..Sevdiklerinizle vatanınızda bayram kutlamanız dileğimle değerli yürek sesiniz olan şiirinizi güne özel kutlarım saygılarımla.
Resimlere baktıkça göz ağlamaktan bıkar
Kokularını özler hasret ile yanarım
Seslerini bir duysam özlem içimden çıkar
Canım kardeşim benim, gurbet ve özlem duygularını ne güzel dile getirmişsin.
Gerçekten de gurbet acıdır. Üzülme elbet bu günler de geçecek. Yeter ki sağlık olsun.
Şiirini duygulanarak okudum.Selam sevgiler.