(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESRAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESRAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hece şiirini sizin gibi heceye gönül vermiş heceyi yücelten bizlere sevdiren sizin gibi hece öğreticilerinden okumak bizlere, bana özellikle ilham vermektedir. Şiirlerinizde bir kişiye değil, binlerce kişiye hitap ediyorsunuz adı belli değil ama sevdası, sevgisi belli ben bu tür şiirleri daha da, seviyorum. Uzun bir aradan sonra sizleri okumak beni mutlu etti saygı değer Mehmet hocam, değerli hemşerim. Yüreğine,kalemine sağlık. Tebrikler, saygılarımla.
Derin bir yâr sevdasını ve özlemini imlemiş dizeler. Yine de özleminden, acısından bile duyulan o katmerlenmiş acıdan duyulan bir kıvancı da görmemek imkansızdı dizeler arasında. Öyle ya, aşk bu değil miydi zaten...acısından bile mutlu olunan..ve aşık maşukunun yaktığı kadarıyla onun ateşiyle hemhal olan.Divanda da üstadlar hep bu tem üzerinde durmamışlar mı ? Kavuşunca aşkın biteceğine dair...son bulacağına dair bir düşünceye hakim olmuşlar bu yüzden onun yokluğunu hep istememişler mi ? Ne bileyim ne bela bir şey bu ne anlamsız bir çelişki yumağı...
Şiirimiz gerek anlamsal gerekse tekniksel açıdan sayın şairimizin alışkın olduğumuz yetkinliğinde ( Duyuşta, anlamda, duyguda ve duyuruştaki bütünsellik ) servis edilmiş okurlarına.Teşekkürler paylaşım için.
Esenlik dolu güzellikler dileğiyle.Saygı yüklü selam ile şiir yüreğinize.
Heceyi harikulade yetkinlikle gereken şiir tadıyla kullanan ve sevdiren değerli şairi, yetkin kalemi içtenlikle sevgi ve selamlarımla kutluyorum. Kemal polat