kirletme ahvali zaman geçişte gidiyor tutmazsa ayarı kıratsız cevher zor gider bir hışımla geldik nefise yenildim diyor menfaatler için sen ahreti ettin heder
kaldır ki başını dost düşmana us ayıksın vatan bayrak küstü birlik yeniden kurulsun ecdat ağlar durur sil baştan otak dikilsin toprak can ister koyma taş üstünde taş der
Türkün Türk’ten başka tek bir dostu koymadınız gafile kapılıp eve barka da soktunuz uçkura tutunup bir anda yok olup gittiniz bayrak titremekte hep beraber çektik keder
oynanıp duruyor oyun içinde oyun nefsin ölçüsünde bacağından bağlı koyun giy Hak urbasını al aptes çık cenge soyun yoksa bir solukluk an koymaz yakışta tüter
tut ki hoş alemdir elde sana ne kalacak verme geleceği haçlıdır acımaz alçak haydi Hakkın için aç din kardeşine kucak yoksa son deminde seni bırakıp da gider
uyanıp da artık şu hali ahvali bir gör yeter yastık altı biriktirdiğin kirler sör bir defa da olsa şu milletin halini sor Hakkın adaleti kor olup yüreği söker
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vatan Ve Bayraktan Ses… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vatan Ve Bayraktan Ses… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlı maneviyatı oldukça yüksek şiir okudum enfesti tebriker yetersiz kutluyorum ve saygılarımı bırakıyorum Azap hocam var olun herdem böyle anlamlı şiirlerinizi okuyalım bizlerde..
kaldır ki başını dost düşmanı us ayırsın vatan bayrak küstü birlik yeniden kurulsun ecdat ağlar durur sil baştan otak dikilsin toprak can ister koyma taş üstünde taş der ...
O kocaman yüreginize saglık hocam,yüreginiz var olsun..
duyarlı yüreğinizi tebrik ederim üstadım. çevremizde onca müslüman lanı dökülürken neden ve niçin diye sormak gerekir. Batının kirli oyunlarını bozma zamanı ama nasıl... Allah mazlumlara akıl versin. şiir çok anlamlı ve güzeldi.
Sizin ve sizin gibi düşünen gerçek inançlı mümin aydınlarımızın böylesine güzel ve içten cesur yürek seslerini duymak çok güzel. bu sesler insanımıza görev ve sorumluluklarını hatırlatmalı. Uyanmalıyız, daldığımız "azı karar- fazlası zarar" olan uykularımızdan. Zaman çok hızlı geçiyor ve de mümin Türk toplumunun aleyhine işliyor. sahip çıkılıp yaşatılması gereken pek çok değerlerimiz yerle bir edilmiş durumda. Geçen her gün yıkıntıları çoğaltıyor, bozulmaları, tahribatları doruklara taşıyor. Bunun nedeni insan olmamalı, hele- hele Mümin ve inançlı Türk insanı hiç olmamalı, çünkü bundan sonrası, daha fazlası hepimizin, Türk toplumunun felaketi olacak. Herkes görüp bilmeli, sorumluluğunun gereğini yapmalı, kursağında taşıdığı bu ülkenin, bu vatanın ve kutsal topraklarımızın nimetlerinin hakkı vermeli, bedelini ödemelidir. Çünkü gerçek ve dürüst ALLAH kulluğuna, mümin insan bu yakışır.
Taktir ve tebriklerimle kutlayıp selamlıyorum yetkin, usta, değerli dost kalem sizi. Kemal Polat
tut ki hoş alemdir elde sana ne kalacak verme geleceği haçlıdır acımaz alçak haydi Hakkın için aç din kardeşine kucak yoksa son deminde seni bırakıp da gider
Hocam her zamanki gibi yine ders verdiniz. Çok anlamlı bir şiir. Tebrik eder, saygılar sunarım...
oynanıp duruyor oyun içinde oyun nefsin ölçüsünde bacağından bağlı koyun giy Hak urbanını al aptes çık cenge soyun yoksa bir solukluk an komaz yakışta tüter
Anlamlı ve her zamanki ustalıktaydı severek okudum Usta kalemi ayakta alkışlıyorum Saygılar usta
tut ki hoş alemdir elde sana ne kalacak verme geleceği haçlıdır acımaz alçak haydi Hakkın için aç din kardeşine kucak yoksa son deminde seni bırakıp da gider .......... Her zman ki gibi harika milli duygularımız kabartacak bir şiir.
kutluyorum ve saygılarımı bırakıyorum Azap hocam var olun herdem böyle anlamlı şiirlerinizi okuyalım bizlerde..