her gün biraz daha kopuyorum hayattan. en çok sevenlerim bile farkında değil bunun. hoş! öyle çok sevenim de olmadı zaten. bu da benim talihsizliğim. kırık dökük birkaç anı var hatırımda mutluluğa dair yarım yamalak yaşanmış bir saltanattan.
bir gece ansızın son noktayı koyacak gibiyim.... gibisi bile fazla çoktan beridir ben yokum aslında. hiç yaşamıyorum bilesin içime kapanalı.
yarım kalan aşklardan bıktım. vefasız insanlardan, içi başka dışı başka, dost gibi duran sırtımdan vuran ne çok insan tanıdım; insanlığımdan usandım.
böyle rezil bir yaşam bana göre değil. on numara fazlayım bu keşmekeşliğe. kendi kalemimi kendim kıracak gibiyim. gibisi bile iyimserlik, ilk aşk boynuma ilmeği geçirmekti ardı arkası kesilmedi ihanetlerin. hep yanlış insanlar çıktı karşıma. bir kere olsun kötü kelam edemedim arkalarından çok sevdiğimden... her aşkta biraz daha kaybettim benliğimden; oldum olası kısmetsizin tekiydim; hiç bir zaman emin olamadım sevildiğimden. mutlu geçen zamanların hıncı misliyle çıktı sonradan. biraz daha uzaklaştım vuslata giden hedeflerimden. bir gece ansızın duracak gibiyim sıyrılıp kurtulasım var kendime uyduramadığım düzenin içinden. kendi kalemimi kıracak gibyim kaybettikçe duyguların göçünden! sessizce geçiyorum hayatın içinden, kimse bilmeden, kimse sevmeden herkesi çok severek...
çok sevenin vedası ağır olur her zaman. olsa ne olacak; sevilenin vicdanı sağır olur çoğu zaman devam eder kaldığı yerden. incinmeden, irkilmeden titremeden. belki farkında bile değildir sevene verdiği azabın zerresi düşmez payına çekilen onca izdırabın her seven kendi içinde yanar kavrulur savrulur ruhu bile duymaz etrafın.
her sevda bir intihar oldu bende. ne çok ihtiyarladı aşklar körpe yüreğimde. ne kadar azaldım eksildim hayatın içinde varla yok arası kaldım. farkıma varmıyor artık kimse. ansızın bir yerde duracak gibiyim ha bugün ha yarın kalemimi kıracak gibiyim gibisi iyimserliğimden, aslında yokum pişmanlık duyalı çok sevdiğimden....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
son noktayı koyacak gibiyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
son noktayı koyacak gibiyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.