(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" yaşamak güzel şey doğrusu üstelik hava da güzelse hele gücün kuvvetin yerindeyse elin ekmek tutmuşsa bir de hele tertemizse gönlün hele kar gibiyse alnın yani kendinden korkmuyorsan kimseden korkmuyorsan dünyada iyi günler bekliyorsan hele iyi günlere inanıyorsan üstelik hava da güzelse yaşamak güzel şey, çok güzel şey doğrusu! " demiş üstadımız da...evet yaşamak her şeye rağmen güzel şey.Bir yedeği yok başka şekilde değerlendirebileceğimiz.
Teşekkür ederim hanımefendi.Fuzuli de ''Acılar insanı olgunlaştırır'' demiş.Sizin de bahsettiğiniz gibi biraz Melih Cevdet ANDAY ,biraz Fuzuli yaşayıp gidiyoruz işte...Selam ve saygıyla...
üstelik hava da güzelse
hele gücün kuvvetin yerindeyse
elin ekmek tutmuşsa bir de
hele tertemizse gönlün
hele kar gibiyse alnın
yani kendinden korkmuyorsan
kimseden korkmuyorsan dünyada
iyi günler bekliyorsan hele
iyi günlere inanıyorsan
üstelik hava da güzelse
yaşamak güzel şey,
çok güzel şey doğrusu! " demiş üstadımız da...evet yaşamak her şeye rağmen güzel şey.Bir yedeği yok başka şekilde değerlendirebileceğimiz.
yaşamın öneminin altını çizmiş şiir.teşekkürler paylaşım için.Saygıyla.