(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLU OL BENİ DÜŞÜNME...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLU OL BENİ DÜŞÜNME...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittiğin yerlerde mutlu ol beni düşünme ... İyi bakarım kendime. Bir zamanlar yine naçizdim nefes almaktan MUTLU olmaktan Sen geldiğinde öğretmiştin bana Hayata tutunmayı. Sen gittiğin yerlerde mutlu ol, beni düşünme... --------------Sevgili dost şair;Satırlarınızı içtenliği sıcaklığında zevkle okudum,yüreğinizdeki engin ve bitimsiz sevginin saygın yüceliğinde sizi selamlıyorum.
Duyguların yüreğinden taşmaya başlayınca ister istemez elinde kalemin dizelerden alırsın hırsını. İşte şairlik böyle bir şey olsa gerek. Çünkü bakıyorum okuduğum şiirlerde bu okuduğum şiir de dahil, adeta bir duygu yumağı. Sanki kalemden değilde direk olarak yürekten gelmişcesine. Yüreğine sağlık dostum.
Sevgilinin gidişi nedeni ile üzüntüleri anlatıyor şiir. Ona mutlu ol derken bir gün kavuşacağına olan inaç tam ve hiç bir zaman bitmeyecek bir Aşk. Güzel dizeler. Tebrikler.
gidenin arkasından ince ince üzülmek , ve içinde kopan fırtınalara inat ,sen mutlu ol diyebilmek.. yürek ister sevgili şair kutluyorum yazan ele süzülen gönüle sağlık
Of.. içime oturdu bu şiir.Tebrikler... Ne kadar güzel ne kadar gönlüme göre bir şiirdi bu böyle...Gönlün sağ kalemin bakii olsun...Mutlu ol... Sevgimle...
Ne kadar yapıcı bir paylaşım bu şairim. Aldıklarınızla bir ömür boyu yaşayabilecek güçte bir yürek var sizde. Karşılığında verdikleriniz doğru alınmış sa, asla yalnız kalmazsınız ömrünüzde. Öyle büyük bir paylaşımda ortaklık etmişsiniz ki, bu kişi asla unutmayacaktır sizi. Teşekkürler.
İşte gerçek sevgi budur.Sen gittiğin yerde mutlu ol.Arabesk kültürüyle ya benimsin ya toprağın gibi megolaman sevda hoyratlığına şamar gibi cevap olmuş.Tebrik ederim.
Gittiği yerde o seni düşünürmü bilmem, bilmem çünkü düşünse zaten bırakıp gitmez.. ama senin aklın onda kalmış belliki. sen düşünürsün gittiği yerde iyi mi, mutlu mu? aklında bunun gibi yüzlerce soru.
Gittiğin yerlerde mutu ol ,beni düşünme desek de kimbilir içimizde ne fırtanalar kopuyordur onun gidişiyle bir parçamızda onunla beraber gitmiştir.. ..tebrikler....
TUSEMYAR tarafından 2/3/2008 7:45:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
mutlu ol
beni düşünme ...
İyi bakarım kendime.
Bir zamanlar
yine naçizdim
nefes almaktan
MUTLU olmaktan
Sen geldiğinde
öğretmiştin bana
Hayata tutunmayı.
Sen gittiğin yerlerde
mutlu ol,
beni düşünme...
--------------Sevgili dost şair;Satırlarınızı içtenliği sıcaklığında zevkle okudum,yüreğinizdeki engin ve bitimsiz sevginin saygın yüceliğinde sizi selamlıyorum.