bugün tepeden tırnağa kapkara giyinmişsin, yoksa matem mi var; ama gerdanın açık yüzün peçesiz, saçların yüzüne örülmüş bir zafer çelengi; gecenin içinde ay gibisin!
ay yüzüne şarkı, türkü ağıtlar yakacağım, sevdalı rahminde gecenin yönünü döndükçe bana ateşten söz düşecek, gülden küle yana yana, yüreğim bir kaynar kazan gözlerinde eriyip akacağım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY GÜZELİ SEVDA SELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY GÜZELİ SEVDA SELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gün Tepeden tırnağa Kapkara giyinmişsin, Yoksa matem mi var; Ama Gerdanın açık, Yüzün peçesiz, Saçların yüzüne örülmüş Bir zafer çelengi Gecenin içinde Ay gibisin!
çok beğendim.. şuan ki ruh halime çok uyuyo.. yüreğinize sağlık.. tebrik,selam,saygılarımla..
Sanki eksik bişeyler var yazmakmı istemedin.daha güzel olabilirdi sanki affınıza sığınarak söylüyorum.tebrikler............
AY GÜZELİ Bu gün Tepeden tırnağa Kapkara giyinmişsin, Yoksa matem mi var; Ama Gerdanın açık, Yüzün peçesiz, Saçların yüzüne örülmüş Bir zafer çelengi Gecenin içinde Ay gibisin!
Kısa ve ÖZ; özü bu değil mi şiirin?Sözcük ekonomisi çok önemli,sitenize hoşgeldim,AY GÜZELİ beni şair yapan insana adanmış ilk şiirimdir,her Kerem' in bir Aslı'sı ,her Ferhat'ın bir Şirin' i vardır.
Ve bilinir ki eğer dokunsa aşıklar birbirine,aşkın sihiri bozulur,söner birden ateşi aşkın.Bu hiç dokunulmadığı için hep yanacak bir aşkın SEVDA SELİ'dir...Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Şaban Aktaş tarafından 4/2/2008 7:30:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bravo efendim.
Saygılarımla.