başka zaman yok, saatler hep O’na geliyor yarın 30 Ağustos, yenilgi düşmana, zafer O’na geliyor o hiç durmuyor, oturmuyor an bile ne kapalı salona ne de balkona geliyor başladığı işi bitirmek özgürlük ve bağımsızlık için koşuyor cepheden cepheye, oydu düşmanı Mehmetçik ile girdiği her yerden püskürtüp gerisin geriye katar gibi önündeki sürüye geldiği gibi kovan ve tarih, 10 Kasım 1938 saat dokuz sıfır beşi gösterdiği an duruyor akrep yelkovan duruyor o muzaffer kâlp; zaman sona geliyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAATLER HEP ONA GELİYOR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAATLER HEP ONA GELİYOR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
başka zaman yok, saatler hep O’na geliyor yarın 30 Ağustos, yenilgi düşmana, zafer O’na geliyor o hiç durmuyor, oturmuyor hiç ne kapalı salona ne de balkona geliyor başladığı işi bitirmek için koşuyor cepheden cepheye ne yazık ki 10 Kasım, 1938’de saat dokuzu beş geçe, duruyor bir kâlp, duruyor akrep yelkovan; zaman sona geliyor.
Şaban AKTAŞ 29.08.2014
Yüreğimiz onun sevgisiyle yanarken saatlerimiz o'na ayarlıdır Usta kalemi ayakta alkışlıyorum __________________________________Selamlar
EBEDİ ÖMÜR TÜRKİYE’M *
Gök bakışlı kurtarıcı
İlkelerin sığmaz bu dünya dar
Zihinlere yazılmalı fikirlerin
Sonsuza kadar...
Şehitlerle, gazilerle
Kalplerdedir, gönüllerdedir yerin
Sana saygı, sana sevgi
Sana özlem duymaktayız en derin
Yalnız senin düşünce seherinde
Mutlu, hürdür TÜRKİYE’M
Ve adınla AY YILDIZ
EBEDİ YAŞAYACAK BİR ÖMÜRDÜR TÜRKİYE’M *
(*)Devlet ve İmparatorluk ömrü kastedilmektedir.
08.10.1985