Pensilvanya’dan sapar, yönünü Vatikan’a Paralele hitaptır, dosdoğru hep sözümüz İman konu oldu mu millet döner volkana Anadolu’dan bakar, tek kıbleye yüzümüz
Bedduadan keyifli, efsun yayar demagog Kilise civarından hiç boş kalmaz sinegog Mümin katline çıkmış yere batsın diyalog Anadolu’dan bakar, tek kıbleye yüzümüz
Münafık dem tütüyor hizmetçik ocağında Karma turşu kazanı, kaynıyor bucağında Topracığın bol olsun, yatır şer kucağında Anadolu’dan bakar, tek kıbleye yüzümüz
Eski yön korosunda kim kiminle kaynaştı Hayal değil gördüğün, siyon cizvit uzlaştı Bir tek bizdeki şaşık din bozmaya uğraştı Anadolu’dan bakar, tek kıbleye yüzümüz
Dost olmaz bu kâfirin, tuzağı başka çeşit Sonuçta fark yok ki bak, katil ordusu Işid Aynı yöntemde örgüt, haşhaşi sen de işit Anadolu’dan bakar, tek kıbleye yüzümüz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANADOLU ' dan BAKAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANADOLU ' dan BAKAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerine ve o güzel değerli duyarlı yüreğine sağlık ne kadar güzel analiz etmiş ne kadar güzel gerçekleri görmüş ve kör olanlara sağır olanlara duyarsız kalanlara inat birde Bediiüzaman hazretlerini yaptıkları işlerde kullanıyorlar yazıktır günahtır inşaallar bunları rabbim islah eder bu anlamlı şiiri kaleme almışsınız samimi ve yürekten kutlarım yazan kaleminizi yazdıran yüreğinizi sonsuz selam ve saygılarımla...
hissederdim hissederdim de bu kadar da örtüşüceğimizi tahmin etmezdim...ağzınıza kaleminize sağlık...harika anlatmışsınız...doluyum zaten bu konuda tercüman oldunuz duygularımıza..izin verirseniz bende bir kaç cümle paylaşmak istiyorum,biz yüzyıllardın anadoluda öyle bir gelenek yerleştirdik ki kaynağı şüphesiz Kur'an dı, bizim büyüklerimiz alimlerimiz beddua etmediği gibi analarımıza babalarımıza da tavsiyesi bu yönde olmuştur,cahil babam bile kızdığı zaman ocağı batmayasıca der batasıca demez,teneşire gelmeyesice der ,gelesice demez,ocağı sönmeyesice der,sönesice demez..hele bunu söylerken ağzı sulana sulana iştahla hiç demez..içiiçini yer pişman olur...hani dövene elsiz,sövene dilsizlerdi..nerdee Bediiüzzamanın fikirleri yaşantısı nerde onlarr..çok şükür ki milletimiz pabuç bırakmadı israil ,işid,amerika uşaklarına...