(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdaya dair ne varsa.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdaya dair ne varsa.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Sevdaya dair ne varsa.. Topladım heybeme.. Sabrı tespih tespih dizdim gecelere.. Yüreğimi mısralarımın arasına, Gizledim kifayetsizce.. Şaha kalktığında nefsim, Bin duayla susturdum sessizce... Hayalimden çıkar mısın sevgili !.. Ben zaten boğulmuş kalmışım gerçeklerde... "
Mecazi aşkları...sevdaları...sevgileri topladım ve gizledim,bir daha günyüzüne çıkarmayacasına...Ve, her nefis gibi şaha kalkan nefsimi dualarla susturdum...ey sen beşeri aşkımın muhatabı sevgili denilen...!seni de çıkardım hayallerimden...bir de senin fani hayallerinle,fani ömrümü ziyan mı edeyim..!Benim nefsim zaten,realitelerde boğulmuş...ne yapacağımı,sırat-ı müstakim olanı nasıl seçip de Hak'ka yöneleceğimin derdindeyim...Yaratan'ın emir ve yasaklarını uygulayamadığımdan dolayı,nedamet içindeyim zaten..bir de seninle uğraşıp,aşk duygusunu heba edemem senin gibi bir faniyle...Ben hamuruma karılmış olan aşk...sevda...sevgi duygusunu,sırrını,latifesini Yaratanımı severek kullanmak istiyorum..Aşk-ı Baki'ye sarfetmek istiyorum aşk duygumu...faniyim,fani olanı istemem aşka,sevdaya dair...Bir yar-i baki isterim...benim ebedi hayatı arzulayan ruhumu ancak,bana ebedi hayatı verecek bir sevgili tatmin edebilir...Ben O yare gidiyorum..hoşçakal ey mecazi sevgili...
Harika bir rücu...harika bir nefis muhasebesi olmuş...sarmalamış mısraları bu niyetinizin içtenliği...
tebriklerim,bu ihlaslı mısralarınızdaki nefis muhasebesiyle,bizlerin de nefis muhasebesine sebep oluşunuzdaki paylaşımınıza ve seslenişlerinizdeki içten avazlarınızadır...selam ve saygılarımla...
Gerçekten sirrimi satir satir açıklayıcı mahiyette güzel bir betimleme olmuş,. Yüreginize, kelaminiza bereket Serin Mavi Beyefendi. Düsünmeden etkili yorum olarak seciyorum. Zahmet edip onore ettiniz. Cok tesekkür ederim, sagolasiniz. Selam ve Hürmetlerimle..