Kır yolunda boy vermiş Bir mor menekşe Gözlerime sürüldü bir kere Aldı götürdü beni Çocukluk bahçelerime Eflatun düşlerimle Akşam oldu seyrinde Menekşenin gölgesinde Sarhoş mu oldum ne Ayılamam Şiir yazamam ki Ben bu gece!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Yazamam! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Yazamam! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilmezmiyim şair el verme deyimini, zaten o dörtlüğü okuyunca içimden geçirdim, soya çekimi inanın...Dedenizin ruhu şad olsun..Çok güzel bence bir ozan sazıyla bu türküyü söylese diyorum...
Bulma şansınız yok, ne yazık ki dedem vefat etti ve sadece 5 adet türküsü İzmir radyosu TRT arşivlerinde ve taş plakta kayıtlıdır. O bir gerçek ozandı... Allah rahmet eylesin nur içinde yatsın, rahmetli ölürken elini bana verdi. Bilir misiniz ''El vermek'' deyimini?
Bir meneksenin gölgesinde sarhoş olmak, bir gül dalına umut bağlamak, bir dikene bile tutunabilmeyi başarmak belki de sevda yolculuklarının 3 temel eylemidir Oya hnm. Kısacık ama güzeldi dizeler. Ben çok şey yakaladım bu biraz da iç çekiş havasındaki dizelerde
Bir şey söylesem ,inanın şiirleri renklendiren güzel yorumlardır, ne içten bir yorumdu değerli dost dostyeli ...Çok teşekkür ederim ...Sevgi ve Saygımla daima...
Kır yolunda boy vermiş Bir mor menekşe Gözlerime sürüldü bir kere Aldı götürdü beni Çocukluk bahçelerime Eflatun düşlerimle Akşam oldu seyrinde Menekşenin gölgesinde Sarhoş mu oldum ne Ayılamam Şiir yazamam ki Ben bu gece!
Oya Gedik Kısıklı kır yolunda
Şair gördüğünü gördüğü yerde yazmış İlhamın bol olsun üstat kutluyorum _____________________________________Yüreğin susmasın;Selamlar
Anıların sarhoşluğu düşünce içmeye ne hacet Oya hocam..Mor menekşe yılların anılarını sermiş önünüze.. Ve siz yazamam desenizde mısralar dökülüverir kendiliğinden..Yürek sesinizi kutlarım maziye bir sesleniş bir bakış tı şiiriniz saygım ile...
çok güzeldi saygım sevglerimle