Siz şimdi aşk diyeceksiniz Sevda diyeceksiniz Yandım yıkıldım uçuyorum kaçıyorum ayaklarına yatacaksınız Derin şiirler eşliğinde muhayyilenizi Göğün tavanına çakacak Ufkunuzun engin merhalelerinde mutluluklar yaşayacaksınız Diliniz lâl olacak kalbinizle terennüm buyuracaksınız Masal kahramanları eğilip bükülecek ahvalinize Gecelerin bekçisi olup uykuyu boğacaksınız Yıldızların yerini yurdunu tayin edip Mehtabın ses ritmini ayarlayacaksınız Ah çok şey yaşayıp çok şey yaşattım tripleri atacaksınız Ama beş yaşındaki bir kızın Muzip masumiyetini farkedememiş O şirinliğin güneşiyle içinizi aydınlatmamışsanız Ve o güzelliğin haramisi olmaya niyetlenmemişseniz Gidin az daha amelelik yapın Siz daha hayattan nasibinize düşeni almamışsınız!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Diyeceksiniz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Diyeceksiniz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk her şeyin başlangıcıdır sevgili şaire Aşktan nasibini almamışsa bir kul, bir birey zaten ne küçük bir kızın gözlerindeki masumiyeti görebilir ne de şirinliğinin güneşinden ne faydalanabilir ne de içini ısıtabilir
Aşık olmak biraz da dediğiniz gibi amelelik yapmaktır Ve amelelik yaptırmaktır Yüreğe... Saygılarım....
yanlış düşünüyorsunuz aşk annelikten önce gelir çünkü zaten aşkın kendisidr annelik ve çocuk zaten aşkın mevası sizin sadece meyveyi seviş şekliniz farlı..ve reva ' şairine katılıyorum ;
Aşktan nasibini almamışsa bir kul, bir birey zaten ne küçük bir kızın
gözlerindeki masumiyeti görebilir ne de
şirinliğinin güneşinden ne faydalanabilir ne de içini ısıtabilir
Aşık olmak biraz da dediğiniz gibi amelelik yapmaktır
Ve amelelik yaptırmaktır
Yüreğe...
Saygılarım....