(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir zamana geldik, her şey karışık, Düzen disen oda yolundan şaşık….1 Çoğu ikrarında durmaz alışık, Doğruyu yolundan ayırana BAK….!
Her gecen gün biraz daha üşü yok, Aç kaldıkça niçin diye şaşı yok ….! El alem gözünden, her gün düşü yok, Kazanılmış malı, savurana BAK….!
Dinle ey…! Genç, gençlik sana soru yom, Ata emanetin, sözde koru yon….! Kuyun kazanlara köle olu yon, Senin kudretini sindirene BAK…..!
Parti desteklemek senin neyine, Göz koymuşlar, senin bir tek reyine…! Bildiri verirler, her gün eline, Seni sokakta tellal yapana BAK…!
Aldanıp da tatlı yalanlarına, Düşman olma, halka arkadaşına….! Sen onu bırakma, kendi başına, Seni görevinden, azledene BAK….!
Gençlik bütündür, bölünmez bunu bil, Uyan artık, gafleti dağıt bir sil….! Ata’nın sözlerini idrak et bil, Sana söylenen nutka, eğil bir BAK…!
Durmuş ÇAĞLAYAN 09/08/2014
Uzun bir ayrılıktan sonra yoğun işlerden kurtularak nihayet kavuştum sizlere evet değerli arkadaşımı çok özledim.Bundan böyle yine beraberiz göreve devam.Şiirin son derece güzeldi, yerinde ve özlü öğütler vermişsin gençliğimize şiirin veznide harika, bu şiirdeki son ayakları mutlaka baştaki ayakları dengelemelisin.O zaman şiir dahada harika olacak, kutluyorum başarını puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Kutladım güclü kalemi
Yüreğine sağlık
_____________________________________________Saygılar selamlar