(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANRI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANRI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burası başka bir platform olsaydı küfürbazlık mı yapacaktınız ? Sakın daha fazla ileriye gitmeyin,sizi terbiyeli olmaya davet etmekten başak seçeneğim yok.Resmen beni tehdit ediyorsunuz,yazık !
Sizin dışınızda herkesi tenzih ederim.Siz iki kelimeyi yapıştırıp şiir idye önümüze koynca ilgi görecek ve devam edeceksınız benım gıbı eleştiren olunca ki seiz buna bel mel bişeyler dediniz
illaki zorunuza gidecek
şiir siz ve yazılar
umrumda değil , ama Allah ya da Tanrı yok derseniz
Ustalık kaygım yok. Şiire gelince alt alta yazılmış iki dize var,siz bunu göremiyorsanız ben ne yapayım. Ayrıca eleştireye kapalı bir insan değilim,sadece belden aşağı vurmaya çalışan kişileri yadırgarım,sizi yadırgadığım gibi. Ayrıca hangi ülkede yaşıyoruz ki ben Tanrı'yı inkar etme hakkına sahip değilim,burayı neresi sandınız;İran'da mı yaşıyoruz ? Laik bir cumhuriyette insanlar Tanrı'yı inkar etme hakkına sahiptir,lütfen zorlayıcı ve sınırlayıcı davranmayınız.Siz nasıl ki inanma hakkına sahipseniz ben de ve benim gibi düşünen insanlar da inanmama özgürlüğüne sahip.Özgürlükleri kısıtlayıcı tavırlardan uzak durmanızı tavsiye ediyorum.Çünkü bu tavırlarınızla başta beni ve benim gibi düşünen insanları korkutmuş oluyorsunuz.
Sen nasıl oldun Tanrı yoksa demişsiniz,bu açıklama bilimden bihaber olmaktır.Hiç de alakasız değil,tüm varoluşu Tanrı'ya yüklemek bilimi bir kenara atmak demektir.Bu yüzden siz bilimden nasibini alamamış bir insansınız.Dedim ya sizin adınıza çok üzgünüm,umarım ileride dünyaya din dışında bir gözlükle de bakabilirsiniz. Hangi şiir sorunuzu kabalık olarak kabül ediyorum,çünkü okuduğunuz yazı bir şiirdi.Verecek cevabınız olmadığı zaman bu türden belden aşağı vuruşlar hiç de ahlaklı olmuyor. Umarım bu cevap size yeterli olmuştur.Sizin gibi bir insanla daha fazla tartışmak istemiyorum.
Tanrı dışında varoluşu anlamlandıran bilimsel ve felsefi paradikmalar var.Ben bilime inanan bir insanım.Galiba sizin bilimden haberiniz yok,sizin adınıza çok üzgünüm. Şiire gelince; şiiri dikkatli incelediğinizde Tanrı'nın olduğu anlamı da çıkıyor,pek tabii Tanrı'nın olmadığı anlamı da çıkıyor.Yani nasıl anlamak isterseniz o şekilde anlam çıkarabilirsiniz. Son olarak yeni tanıştığınız birine ''sen'' diye hitap edemezsiniz,cümleleriniz içinde '' siz '' kelimesini kullanırsanız sevinirim.
Kendisine benzetilenden bahsedilenin olduğu bir yerde onun yokluğundan bahsedilemez. Var ki benzetilmiş.
FİZİKSEL OLARAK YOK yani bizzat elini tutamam, göremem, duyamam ama hissederim, içimde duyumsarım demek istemiş sevgili için şair.
kutlarım eserinizi. saygıyla.