(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNENLERİN ŞARKISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNENLERİN ŞARKISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mavi şarkıların yıldıza değsin değsin gönlüne aşk aklın eğilsin eğilse de başın eğik değilsin ya sen sevmemişsin ya sevilmemiş ................... Dönenlerin şarkısı hüzzam bir beste olur içler acısı yüreğimizde "Gitmek sana nasıl yakıştıysa, terkedilmek de bana bi o kadar yakıştı" der bir şair Düşlerimizin başrollerinde bir hasret sancısıdır ki eritir bizi Belimizi sarar da acılar sımsıkı yine de akıllanmayız Sevda aklımıza düştükçe -ki hiç çıkmaz- sessiz sahili dinlemeye gideriz Gri güçsüz bir gecede yanı başımıza çöreklenir hazan Masmavi şarkılar yükselirken, akıl eğilir gecenin kör vaktinde Yağmur damla damla sızı olup dökülse de şehrimize, yine de eğilmez yürek Rüzgarda savrulan saçlarımız sevmiştir, sevilmiştir terkedilmeyi de öğrenmiştir...
Şiirinizi okurken mırıldandım bestelemek geçti içimden kendimce... Defa kez okudum... Çok hoş bir şiirdi kutluyorum saygılarımla...
mavi şarkıların yıldıza değsin değsin gönlüne aşk aklın eğilsin eğilse de başın eğik değilsin ya sen sevmemişsin ya sevilmemiş kalemin daim olsun.çok güzeldi.tebrikler
değsin gönlüne aşk aklın eğilsin
eğilse de başın eğik değilsin
ya sen sevmemişsin ya sevilmemiş
Bu dörtlük çok hoşuma gitti.
Bu arada www.cepsanat.com 'a üyeliğiniz için tşk.ler.