Boş adam olmak istiyorum öğleye kadar yatmaktan kimse ölmemiş hem olayın astronomik ve uzay bilimsel boyutu da var Dünya da bir boşlukta asılı değil mi ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞUMSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞUMSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hım az önce zaman demiştik de mi ....elbette uyuyarak vakiti öldürürsen zaman çabuk geçer...Ben uykuda geçen zamanı ömürden çalınan zaman olarak görürüm... neden 4 -5 saat yetmiyor mu uyku için..kalanı için okuyabilirsin, yazabilirsin... hedeflediğin amaca kilitlenebilirsin...
aynı benim oğlumun düşüncesi belli ki bir yerde söylenmiş bir nasihat'a tepkisel bir balyoz vuruşu
bencede nasıl olsa bir gün hayatın içinde var olma savaşı verilecek. erkenden gençliğe darbe vurmak anlamsız. hem dünya da bir boşluktan ibaret değilmi)))))
değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum, oğlunuzun gözlerinden öpüyorum, çalışmak iyidir derler ama hepimiz boş zaman yaratmak için çalışmıyor muyuz ?
hım az önce zaman demiştik de mi ....elbette uyuyarak vakiti öldürürsen zaman çabuk geçer...Ben uykuda geçen zamanı ömürden çalınan zaman olarak görürüm... neden 4 -5 saat yetmiyor mu uyku için..kalanı için okuyabilirsin, yazabilirsin... hedeflediğin amaca kilitlenebilirsin...
i