(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELHAMDÜLİLLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELHAMDÜLİLLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet Cumhuriyet Türkiye'sinin içine düştüğü en tehlikeli zehirden daha öldürücü acı gerçeğin tüm can alıcı olanlarını gözlerimizin önüne sermiş sayın Nacar her zaman yaptığı gibi. Yetkin kalem sahibi her aydınımızdan görmek istiyor insan, bu önemli cesur tepkiyi. Hem bunu istemek, görmekte hakkıdır vatansever CUMHURİYET sevdalılarının. Çünkü hepimizin mayası CUMHURİYET nimetleriyle yoğruldu, o sapasağlam güvencelere bağlanmış olarak bizlere teslim edildi. Bu günkü haller yaşanmamalıydı, bu bize uymaz, bizlere verilen özen ve emekleri hiç ama hiç helal ettirmez. Türkün tarihinde hiç olmaması, yaşanmaması, hiç görülmemesi gereken kaos durumları yaşanıyor. Kaldı kl bundan sonra yaşanacaklar, yaşananların binlerce şiddetinde ve yıkıcılığında olacaktır. Bu korkunç bir onursuzluk örneğidir "TÜRKÜM" diyen herkes için. Demeyenlere zaten söylenecek söz yok, çünkü onlar amaçlarının gerçekleşmesi için taraflarını seçmiş, kırk harami kılıklı bozguncu ve yıkıcılardır. Düşman ve hain demekten de sakınıyorum; çünkü Kursaklarında CUMHURİYRTİN nimet ve emekleri var!... ne de olsa toprağımızda içimizde yaşıyorlar, zorunlu da olsa paylaşım ehli olmak zorundayız, aldığımız terbiyenin ve TÜRKLÜK vekarının gereği olarak. Bu insanlarımız görmeli artık Gerçekten çok anormal ve tehlikeli zamanları yaşadığımızı, daha sunturlularının da sırada olduğunu. Biz bunları, bu sakıncaları elimizden geldiğince, dilimiz döndüyünce yazıp söyleyeceğiz. Aydın ve cesur her vatansever insanlarımızın da bu kaoslar gerçeğini artık görmeleri, olması gereken dik duruşu ve dinamizmi göstermeleri gerekiyor.
Derin sevgilerimle, taktir ve tebriklerimle selamlayıp kutluyorum sevgili toprağım seni. Esenlik ve mutluluk dileklerimle Ramazan bayramınızı kutluyorum. Kemal Polat
kempol tarafından 7/27/2014 1:38:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
işte bu kadar...gerçek bu ama nasıl bağladılar bu milletin gözünü,kulağını ve de basiretini anlamak mümkün değil... nadide dörtlüklerin altına imzamı değil kalıbımı basarım ama neye yarar, memleketimizde bir ben yoğum ki... billahi aklımdan geçenlerdi Mehmet Bey...tebriklerden bir demet ve memleketim için göz yaşlarımı bırakıyorum... bu badireyi de bir gün çözeriz ELHAMDÜLİLLAH...selam ve saygılarımla...HŞT
Tahtına oturduk elhamdülillah.
Bu iki mısrayı okuyunca kanım dondu ama şiiri okuyunca ustayı alkışladım
_______________________Saygılar