(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BALIK EKMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BALIK EKMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben boşuna mı diyorum Ekmek için Ekmeleddin ama balık-ekmek için mutlaka Hasan Hoca diye ))))))))))
Gardaş biz Galata Köprüsüne inmeye üşeniyoruz. Dışarıdan biri gelecek ki biz de gidip orada balık-ekmek yiyelim. Haa evimizde yemiyor muyuz? Yiyoruz da aynı tadı vermiyor tabii ki. Bir taraftan burnuna deniz kokusu gelmeli mutlaka.
Yazlıkcılar gitmeye başlayınca,çevredeki mevcut kediler, ışığı yanan evin etrafında toplanır,miyavlayıp dururlar. Hadi verme vermeye bilirsen.Yavru kediler arabanın motor bloğuna çıkıp orayı mesken tutuyorlar. Uzun yolda hararet artınca bağırıp duruyorlar.Hanım,kuyruğundan tutup alayım dedi,parmağını bir ısırdı,kan fışkırmaya başladı. Zorla motor aralarından indirdik.Hastanede tetanoz ve kuduz aşısı yaptılar.Adımızı,adresimizi alıp kuduz aşıları bitinceye kadar takip ettiler. Güzel şiirinizi kutluyorum değerli arkadaşım. Bayramınız kutlu olsun...
Kimse kimsenin nasibi yemez.Hoşgörü doğanın ilk yasasıdır. Aslında güzel olan karşılıklı kedicikle ekmek balık ziyafeti çekmek.:) Hemşehrim balık ekmek özlemi hiç bitmiyor değil mi.? Ne güzel anlatmışsın içindekileri,tebriklerimle. Saygı ve selamlarımla.
Bayıldım ben bu şiire, Orhan velinin birde rakı şişesinde balık olsam demesi gibi...İstanbullular balığı hep mi yiyor zanneder gelenler...tebrikler, saygılar
Ben boşuna mı diyorum Ekmek için Ekmeleddin ama balık-ekmek için mutlaka Hasan Hoca diye ))))))))))
Gardaş biz Galata Köprüsüne inmeye üşeniyoruz. Dışarıdan biri gelecek ki biz de gidip orada balık-ekmek yiyelim. Haa evimizde yemiyor muyuz? Yiyoruz da aynı tadı vermiyor tabii ki. Bir taraftan burnuna deniz kokusu gelmeli mutlaka.
Selam ve sevgilerimle