Seni sevmek; çivisi sökülmüş hayata inat yaşamaktır sevgili
her akşam yıldızlardan toplamaktır aşkı, Yalnızlığımı sakladığım gönül limanımda.... Tutukluyum gittiğin günden beri, bu aşkın zindanlarında....
Ne kalem ne de kağıt yetmez ki ... yüreğimin çığlığını duyurmaya.
İliklerime dek işleyen aşkın yağmurusun sen, Sevgili.. Kızıl şafakların alaca rahminden düşerken yüreğime Gökkuşağından renkler saçtın gönlüme.. Değerini yitirmişken,anlam kattın ömrüme…
Sen; Sen ulaşamadığım aşkın hancısı, Sen, kavuşamadığım sevdanın yolcusu... Ve, Söndüremediğim yangınlarımın volkan şulesi.
Hadi; erit buz tutmuş yüreğini lavlarımla... Tut yüreğimden tut cennetine götür hadi…
Dalgalı deniz gözlerinde, kalemimle kürek çekerken Yüreğime aşk basmışcasına batıyorum dipsizliğe, "görmüyor musun"
Kurşunlara gerek yok ki öldürmek için, kalbimden vuran gözlerin var ya..
yine de, bekliyorum seni hüznün siren sesleri arasında her gece hicranın garında. Sevincin yağmuruyla ıslanırken herkes Hasret yaşlarıyla boğuluyorum BEN....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİCRANIN GARINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİCRANIN GARINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım hocam selamlarrr, gerçi fazla değil biraz uzun olmuş ama; yine de kutlarım. serbest şiirler ne kadar kısaysa o kadar iyi olur az yazı çok anlamlı olması tercimimdir! selam saygılar kutlarım amma ses çok güzel ayrıca kutlarım...