Toz duman içindeydi her yer Göz gözü görmüyordu Çocuk sorar babasına Savaş ne demek baba Baba suskun Çocuklarda yerde yatıyor Senin gibi Konuşmuyordu baba Konuşsana hadi konuşsana Baba!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuk sorar babasına! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuk sorar babasına! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şair dost Neden çocuklardan başlanır zulme? Onlar herkesin yarınıdır da ondan. Güçsüzdür, savunmasızdır da ondan. Lanet olsun çocuk katillerine:((((( Mesaj güzeldi
Bunu kendime anlatamıyorum,çok büyük bir ölum. Kendini kendine anlatirsın sessiz ve küçük harflerle. Karşında seni dinleyeni görunce ,ya gözlerin şaş olur bakarken, ya da bir hal dökülür bedeninden. Ya yorulursun ya da üşenirsin. Ben daha çok utanırım.
Çocukta Utanmak
utan !
Dününden,bugününden,yarınından
Utan ! Kendinden utan ! Boyundan,postundan utan ! Gördüğün güneşten,içtiğin sudan Gece saklanırken ayın Dolunayından utan !
Gün şafak üstü Teni üşüyen bedenlerden utan ! Yarın senden utanacak Bu çocuklardan utan !
Kiminin gözlerinden düşün yaşlar Kimlerin gülüşlerine bir değirmen Taşı gibi su Kimlerin kahkahalarına Hangisinin yaşı su
Tatlı bir yemek,ballı bir gül suyu Hani mışıl mışıl uyuyan devler Hani koca koca züppeler
Bugün bir çocuğun yorgunluğu Yarın bir çocuğun ahı gibi Hadi düşün yollara Hadi utanmadan sıkılmadan
Belki birinin yırtık ayakkabısı Belki hepsinin hayal dünyası Belki bir merhamet sesi olur Çocuk Belkide çocukta insan var olur
ve belkide
Seni boğan en acımasız Beni boğan en dayanılmaz Yalvarış sesleridir bu satırlar
Savaşların olmadığı barış içinde,silahlardan kandan baruttan uzak ,kardeşçesine yaşamların olduğu bir DÜNYA düzeni dileğimle kutlarım değerli ve anlamlı şiirinizi hocam saygı ile..
Savaş zor anlatılır çocuklara, Öldürmektir desen şaşırır kalır. Harp kötüdür ağlatır kumlara taşlara, Tüm bunları o küçücük beynin yazar ve alır... HakanKURTARAN Yüreğinize sağlık Oya hanım... saygıyla...
Toz duman içindeydi her yer Göz gözü görmüyordu Çocuk sorar babasına Savaş ne demek baba Baba suskun Çocuklarda yerde yatıyor Senin gibi Konuşmuyordu baba Konuşsana hadi konuşsana Baba!
Nasıl anlamlı dizelerdi gönle dokunan...Kutlarım yürek sesinizi Oya hanım sevgilerimle...
Çocuk olmak çok zor bu vahşi dünyada. Kıyamete yakın "keşke şu ölen ben olsaydım" diyecekmiş insan. Bir gıdımlık mesafe kaldı sanırım o günlere. Kutlarım.
Toz duman içindeydi her yer Göz gözü görmüyordu Çocuk sorar babasına Savaş ne demek baba Baba suskun Çocuklarda yerde yatıyor Senin gibi Konuşmuyordu baba Konuşsana hadi konuşsana Baba!
Oya Gedik
Duyarlı yüreği güçlü kalemi kutluyorum Savaşa hayır diyorum ____________________________Kısa ama anlamlı şiirdi;Selamlar
Sevgi dolu yürekten, gelmez, zarar Kork, kindar dan, öfkesi, tufan Kötü sözlerle, sular bile bozulur Sevgi ile kuşlar, gelir dile Sevgi, Rabbin ikramı,
Ne desin baba. Kardeş kardeşi bognazlıyor Gücü yeten güçsüzün başını eziyor mu desin. Çocuk geldiğine pişman olur dünyaya. Anlam yüklü bir şiirdi canım hoşça kal