(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Midem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Midem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emine Hanım,sizleri de tanımak çok güzeldi. Fakat, sizlerle yeterince ilgilenemediğim için üzgünüm. Sizleri misafir etmek isterdim. Ne yazık ki olmadı. İleri de kısmet olursa, yazım konusun da sohbet etmek isterim. Selâm ve saygılarımla.
Yahu akıl var mantık var..En uzun boylu insanın boyu 2.50 filan. En geniş insanın eni ne kadardır bilemem..17 metrelik bir mide nereye sığar? Diyeceksin ki 11 metre bağırsak sığıyor da 17 Metre mide neden sığmasın? Bağırsak halat gibi bir şey onu dürersin. Mideyi nasıl düreceksin. Üstelik de tıkabasa doluyken.
Ben mideden ameliyat olmuş biri olarak doktorumun dediğini söyleyeyim. '' Mide kesildikten sonra kesinlikle eski büyüklüğüne ulaşmaz. Bu durumda midenin 17 metre büyümesi diye bir şey yoktur...Buna inanıp da mideyi önce büyütmeye , sonra da eski haline döndüreceğim diye yürümeye, koşmaya kalkma. Boşu boşuna kendini yorarsın o kadar.
Sağlıklı yaşamlar uzun ömürler Emine hocam saygım ile...