Başka yerlere gidecekmişim, öyle demiştim. Bir başka yerde başka sen bulacakmışım. Peeh,dün öyle zordu ki, seni görmeden habersiz, sana haber vermeden sensiz, izine gidi vermesi. Çok zordu çook. Sensiz,seni görmeden gülüşünü seyretmeden, şehri terk etmesi. Otobüse bindiğimde bambaşka duygular çöktü içime. Otobüs hareket ettiğinde, camdan baktığımda, bomboştu; Hiç bir şey yoktu sanki dışarıda. Bir tek gördüğüm gök yüzüydü. Dağlar taşlar ağaçlar binalar tarlalar yoktu. Gözlerim tatlı bir acının yada hüzünlü bir ayrılışın ardından, ağlarmışcasına doldu. Nefsim ruhumun derinliklerinde taşmıştı gönlüme. Yüreğim kalbimden geçtiğinde dudaklarıma, dudaklarım; Bir heyecanın,bir korkunun,sevinçli bir tatlı acının,buse dokunuşunun ardındaki gibi titremede. Ne gitmesi be, ben seni deliler gibi,deliler bile kalır bir hiçte. Ben seni; Nefsimin,ruhumun,gönlümün, yüreğimin; sevgiden hüzünden acıdan ızdıraptan dertten sevinçten neşeden, varlığında yokluğunda gitmelerinde, göremediğim de, yanmaların da taşmalarında akmalarında sevdim delicesine. Ne delisi deli bile kalır bir hiçte. Anladın mı şimdi beni. Seni seviyorum işte. Tatlı cadı güzel. Sevgilerimle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidecekmişim(xx) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidecekmişim(xx) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.