(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FİLİSTİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FİLİSTİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne numaralar dönüyor müslümanlık adında bop eş başkanlığında kanın iz sürümleri marmaray gemısıde bu oyunda bır numara ...ısraılle el altından ımzalandı bop yenı ısraıl kürdıstan planı .. bn tesekkürler ederım ama asıl işaretı de unutmayalım halkı gaza getırenler en kırı yüzler ..
bizdeki müezzınler okutuyor bu ezanı bilesınız arka kapılarda israıller dost olup ön saflarda beyanname gibi okur halkın yüzüne suçlu varsa uzakta arama petrolu satanda senın ülkende yönetende onu alkışlıyan elde kan donmuş yüreklerınde ...
Hep korktum, Hep korktum ! Kısa sözlerden Hep öldüm, Hep öldüm ! Kısa deyip geçmek isterken, Kısa sözler yüzünden...
Dirilemem daha ben, Hele bu "Sala'yla" Ölüm böyle güzelleşirken ! Çarpıldım, Manası kıldan ince şiirinizden !..
"Filistin !..." Ölümle pençeleşirken En maddeci kaderden Elbet hep sağ kalacaklardır O Sala yüzünden, Her ceset adayının, Ölesi gelirken Bilmiş olsun tüm zehirli diken !!!...
Tebrikler yürekten ! Dokunduğunuz için, Olaylara inceden, inceden !!!...
Onatça tarafından 7/13/2014 2:54:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
İsrail gazze'ye ölüm yağdırıyor,gazze'de katliam var. İsrail vuruyor,dünya izliyor.Allah Filistinlilere acısın... Duyarlı bir şiirdi,içim acıdı okuyunca,suskunum. Saygı ve selamlarımla.
sanki macera filmi oynuyor televizyonlarda
yüreğinize sağlık