Aşkların en güzeli, Allah için yanmaktır, Zevklerin en güzeli, idrakine varmaktır, Ne verirse hoş verir, gaybı katında gizli, Marifet her ortamda, onu içten anmaktır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇTEN ANMAKTIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇTEN ANMAKTIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkların en güzeli, Allah için yanmaktır, Zevklerin en güzeli, idrakine varmaktır, Ne verirse hoş verir, gaybı katında gizli, Marifet her ortamda, onu içten anmaktır...
"Zevklerin en güzeli o idrakle kanmaktır" , "Zevklerin en güzeli o aşk ile kanmaktır" şeklinde olsaydı diye düşündüm. O taktirde mastar eki ile kafiye yapılmamış olur ve mastar eki ek redif olarak şiire zenginlik katmış olurdu. (Kanmak; aldanmak değil, doymak anlamında kullanılmıştır.) Sayın Rabia Barış çok yetkin bir hececi, bunu çok iyi biliyorum. Saygılarımla.
Aşkların en güzeli, Allah için yanmaktır, Zevklerin en güzeli, idrakine varmaktır, Ne verirse hoş verir, gaybı katında gizli, Marifet her ortamda, onu içten anmaktır...
Aşkların en güzeli, Allah için yanmaktır, Zevklerin en güzeli, idrakine varmaktır, Ne verirse hoş verir, gaybı katında gizli, Marifet her ortamda, onu içten anmaktır...