(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YASTIK YASTIK OVALARIN YEŞİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YASTIK YASTIK OVALARIN YEŞİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiire yoğun olarak odaklanmam 1993 yılında başladı. Fotoğraf sevdam yine bu yıllarda başlayıp 2000 yılına kadar sürdü. Binlercekare fotoğraf ve slyat çektim.Sonra sözcüklerle resim yapmayı (şiir) tercih ettim ve manuel kameraların yerini dijital kameralar alınca, uzunca bir süre fotoğraf çekimlerine ara verdim.
Bu yıl Ocak ayından yeni bir dijital kamera alarak, tekrar fotoğraf çekmeye başladım.
Fotoğraf ve şiir birbirini destekleyen ve nesnelere daha ayrıntılı ve doğru bakmayı öğreten incelikleri içeriyor. Bu nedenle çok faydalandığımı söyleyebilirim.
Fotoğraftaki kuş bir bülbüldür, çekim bana ait. Sabah akşam evimizin olduğu sitede öter durur. Bülbül bildiğiniz gibi âşıkların ruhuyla özdeşleşmiş güle aşık bir kuşu (ruhu) simgeler.
Çok teşekkürler yorumunuz için. Saygıyla.
P.S.: Çekimi, CanonD100 kamera ve 100/300'lük ultrasonik teleobjektifle yaptım.