(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAR GERİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAR GERİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah o güzel günler. Hiç değerini bilmediğimiz ekmek elden su gölden yaşanan yıllar. O zamanda büyümek için can atardıkne güzel bir şiir hoşça kal sevgili Hasan
Dur oynat oluyor da. Neden gitmiyorum , Çocukluğuma...
Çocukluk günlerine, o dertsiz,tasasız,umursamaz ve her günün oyunlarla geçtiği günlere dönmek isteğiniz var ama yaşanmış yılları asla bulamazsanız geri döndüğünüzde. Nerede herkes.? Çocukluğun doğallığını,saflığını özlemimiz ise hep baki kalır.Şimdi ise;hayatın yüklediği yüklerden kaçmak istendiğinde hissedilebilecek duygu çocukluğumuz. Ve anlıyorsun gerçekten ''biz büyüdük ve kirlendi dünya''.o yüzden aslında çocukluğu özlemek eşittir o saf duyguları ve o güzel günleri özlemekmiş... Gerçeğin hüznü düşmüş dizelere,ne güzel kandırırken insan kendini dizeler söylemiş gerçeği,kutluyorum .Saygı ve selamlarımla.
Yaş altmışa merdiven dayayınca artık dur oynat da olmuyor. Çocukluk anılarda kalalı elli kusur sene oldu Hasan hocam. Köprünün altından nice sular geçti gitti o gün bu gündür.