Sayın Abdülkadir Budak’ın Era Yayınevince yayınlanan ’Yanlış Anka Destanı’ adlı kitabına ithafen...
yüreğim harman yeri arasam bulamam kendimi, amansız bir kasırga yazın tam ortasında, yaralanmış güvercinlerim hırpalanmışlar kıyı bucak sürünürler kırık kanatlarıyla...
fırsat bulursa hancı tutup yaralarını saracak besleyip yürek kafesinde salıverecek hepsini kaleminin ucundan; ille de mavilerde uçuracak yarım kalır mı hiç sevgiyle yazılan destan?!
harman yeniden dönülecek ne yapılıp edilip elenecek un yoğrulacak hamur mayası, tuzu derken ekmek oluncaya değin daha yapılacak iş var bir yığın...
güvercinler uçunca şırl şırıl akan sulara korkusuz inecek ceylanlar; diyecekler ki gökyüzü güvercin kanadı nesli kalmadı avcıların...
ister istemez güzel insanlar güzel masallara inanırlar beklenmedik namlular doğrultulmaz ise pusulardan, bu yüzden kitabın adı ’Yanlış Anka Destanı’ daha ucuz mermiden fakat açtığı yara daha derin, yaralayıp yüreğimi yarasıyla sardı kederin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HARMAN YERİ TÜRKÜSÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HARMAN YERİ TÜRKÜSÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O müziğin içinde benim şiirim yok ki, telif olması için, müziği benim kişisel amaçlı kullanmış olmam gerekli. oysa müzik kayıtlı olduğu yerden izlenmekte. Bu nedenle daha fazla dinlendiği için onlar bana telif ödemeliler :) :)