Bırakmak geldi içimden Yaşamayı, ama…. Sen vardın Kendim için değil Senin için yaşıyorum Mutluluktan uçan Arkadaşlarını gördüm Gülen yüzlerinde Mutluluk okunuyordu Sen yoktun Bir tanem Beni bırakmıştın Kaderin dalgalarına Kaderim elinde Bir kalem Sürüklendim Peşinden Baktın yüzüme Kalbim duracaktı Nerdeyse Ruhumu teslim Ettim yüreğine Kovuldu………! Gönlünden Yer bulamadı Umutsuz döndü Göz yaşlarım sel oldu Bilemediğim Ama sevdiğim kadındın Sokaklarda Kimse yoktu Issızdı gülüyordun Sen bir tanem Gülüyordun Bense ağlıyordum ………….. Seni görmek için Nelere katlandım Umutsuzluğu yenmek Ne demek bilemezsin Sen gelmedin 7 Mayısta Dilerim sende benim gibi Aranırsın Çektiklerimi sende çekersin Umutlandığın an Çileyi karşısında bulursun Dertlerin cümlesini En derinini çekersin ………………….. Sen benim için her şeydin Neden gelmedin Neden……… Neden………
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN VARDIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN VARDIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bırakmak geldi içimden Yaşamayı, ama…. Sen vardın Kendim için değil Senin için yaşıyorum
Yarınlar için hep güzellikler yaşatıyoruz içimizde Çoğu zaman ulaşmak mümkün olmuyor o güzelliklere, Bazen bizde katılıyoruz o gelmemişlerin kervanına.
Çok güzel ve manidardı. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
Bu şiiri daha önce yayınlanmış olabilir ama ben hatırlamıyorum birbirine şiirler o kadar benziyor ki yayınlamış ve ikinci kez yayınlıyorsam hepinizden özür dilerim. Ama yayınlanmamış ise sizlerle paylaştığımıza seviniyorum saygılarımı sunarım
sanırım herkesın bır beklediği var umarım gelır beklediğin yada kaybettiğin gerı döner.
mavi bir sevdadır beklediğimiz
bıkıp usanmadan arzuladığımız....
sevgıyle kal...