güneşin aydınlığıyla doğdu yüzün sabahlara penceremde nar çiçeği ve dalında gül gülümsedi yalnızlığıma merhabayla, sevincimi yükledim kanatlarına kelebeğin, uçtum, uzat, şiire ver ellerini her yer gül, dün gece düşümde gördüm yine seni, sev okşa kır çiçeklerini sevgiler gönderdim ilkyaz yeliyle sana derin derin soluklan, yüreğimde ötüşürken kuşlar kanımdan gelincikler döküldü, kurban ettim arenada ilâhlara sevgimi kara geceleri sardım gelinciklerin göbeğine, her yaprağın tenini okşar durur ellerin ellerin gönlümü okşayan gün ışığında şimdi...
her güzel çiçeğin dalında diken, kanında zehir çekip gittin ya sevmeden seni doyasıya; üstümde bir deli gömleği, ardın hayalet bir şehir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KANIMDAKİ GELİNCİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KANIMDAKİ GELİNCİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelincik çiçekleri efsanesinde, bir sevdalının ayrılığın acı gözyaşlarıyla oluştuğunu ve kelebek ömürlü aşklara doğanın hediyesi bildiğim. Kaleminizin izleri de bu efsaneyi dile getirmiş...
Gelincik çiçekleri efsanesinde,
bir sevdalının ayrılığın acı gözyaşlarıyla oluştuğunu ve kelebek ömürlü aşklara doğanın hediyesi bildiğim.
Kaleminizin izleri de bu efsaneyi dile getirmiş...
Tebriğimle Sayın Aktaş...
Sevgiyle sevdiklerinizle...