tek sözcük bile söylemek gelmiyor içimden yalnızlığın büyük şiiri; sessizlik...
deniz atına binmiş rüzgâr beyaz yelesi kıyılarda savruluyor doludizgin köpük köpük bir kısrak, aşkla kâlbe yeniden saplanıyor bir mızrak!
söz bitti, zaman dingin kuvarsın altında kadran akrep önde, geride yelkovan; kalakaldık öylece, çırpınışı canhıraş, duyulmuyor kâlbimin...
oysa ben seni kör, sağır, dilsiz gibi seviyorum; beklentisiz, çekingen, donuk, saydam isyanları oynuyorsun içten içe artık yeter, adım at be adam hep böyle seveceksen sevme beni dercesine; bağışla, geç kalmışım sana anam beni çeyrek asır önce doğurmuş isyanım doğduğum zamana...
sevgilimsin, başımın tacısın ama uzaktan uzağa, artık yüreğimin bacısı ol, acısı yeter bana!
havada bulut; ebr-u Nisan kırılmış çiçekli bir dal akasya gibi mahzun; neye baksam seni seviyorum diyerek yeniden aşkla boğuluyor kıyılarda insan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜKUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜKUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.