Bu gün çatı katında buluşanlar çok farklı Biri Türk kültürüyle yıllarca evli barklı Diğeri sosyalistin sermayesiyle çarklı Yönleri ayrı ayrı biz doğu onlar batı Yapı sağlam değilse kiriş tutmaz bu çatı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇATI!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇATI!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygular düğümlenmiş boğazda isyan ile yine birisi dış güdümle angaje edildi vay bu memleketin haline sitem ve özlemlerde harika şiirde kutlar sevgiler sunarım...
Metehan Hardeşim.. Hunsnü zan da buluna buluna bu durumlara geldik.. Ama suizan da bulunmaya bizim aldığımız terbiye, edep musade etmez..
Okumak isterseniz düşüncelerim bu linktedir.. okuduğunuz da katılır veya katılmazsınız, yazdığımız her cümleye birileri ''aferin'' çeksin diye de yazmıyoruz , faklı düşünenlere de verilacek cevabımız mevcuttur.
Eyvalah Macit kardeşim.. Hayırlısı olsun.. Bu konu ile ilgili tam düşüncelerim Bu linktedir. http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=130597 Saygılar sunarım..
Emine Hocam Yorumunuz ve anlamlı dörtlük için teşekkür ederim.
Tıkanan hıçkırıklar, lal olan diler, köreren duygular, titreyen eller mavlam yardımcımız olsun.. Bu konu ile ilgili düşüncelerim Bu linkte dir : http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=130597
Selamların en güzeliyle selamın aleyküm hocam Allah Türk Milletini korusun ve yardımcısı olsun İnşallah çatı adayı Vatanımıza hayırlı olur Ülküsü Vatan olan tüm siyasi gurupları birleştirir en azından diktatör olmaz dörtlükteki tereddütler tabi olacak ama bir bakın çıkan adayın düzgünlügüne medyada sosyal aglarda ismi dahil alay konusu yapılmaya çalışılıyor buda gösteriyorki temeli msağlam bir aday çatıda buluşturdu farklı dünya görüşlerini İnşallah hayırlara vesile olur selam ve dualarla sayğılar
Bu aday hiç kimsenin beklemediği süpriz bir adaydır ben böyle bir şeyde bekliyordum kimsenin tahmin bile edemeyeceği biri çatı adayı belirlenecek diyordum ve kuşkunuz olmasın o çatı oluşturulurken temelden başlandı çatı oluştu ve bu beklenmeyen adaya fevri tepkiler verenler sizi tenzih ederim ben medyadaki şahısları kast ediyorum kendi çarklarının emellerinin bozulacağını çok net gördü işte bundandır akp dahil ve arka planda akp desdekcilerinin kimyası bozuldu Ekmeleddin İhsanoğlu'nu incelerseniz nasıl biri ve kim olduğunu ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız Türkiye'nin ayrışan kamplaşan ortamını yok edebilecek bir aday bu çatı milleti bir araya getirecek inşallah.
MEFTÛN. tarafından 6/17/2014 6:04:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ekmel Beyin duruşuna, düşüncelerine, sözümüz yok.. Halk arasında tanınmamış biri.. Faydalı olurmu? Olur inşallah. Hayırlı olması dileklerimle.. Benim anlatmak istediğim.İki farklı Türkiye düşüncesi, iki farklı ideoloji. Aynı makam için ortaya konulan bir çatı.. Bir birine benzemeyen bu iki siyasi partinin ortaya koyduğu adayla seçime gitmesi Türkiye cumhuriyetinde herhalde yaşanmamıştı.. Ve bu bir tesadüf değil... MHP ’li olmak zor zanaat Ülkücü olmakta hep zordur ama sanırım hiç bu kadar zor olmamıştı.. Saygılarımla..
Ekmel Beyin duruşuna, düşüncelerine, sözümüz yok.. Halk arasında tanınmamış biri.. Faydalı olurmu? Olur inşallah. Hayırlı olması dileklerimle.. Benim anlatmak istediğim.İki farklı Türkiye düşüncesi, iki farklı ideoloji. Aynı makam için ortaya konulan bir çatı.. Bir birine benzemeyen bu iki siyasi partinin ortaya koyduğu adayla seçime gitmesi Türkiye cumhuriyetinde herhalde yaşanmamıştı.. Ve bu bir tesadüf değil... MHP ’li olmak zor zanaat Ülkücü olmakta hep zordur ama sanırım hiç bu kadar zor olmamıştı.. Saygılarımla..
Yorumunuza Katılıyorum üstadım. Şu başımızdaki Türk düşmanından bin katlı iyi bir insan.dünyaca tanınmış.bu güne kadar hiç bir siyasî bir partide görev almamış,bu günkü Türkiyeyi idare edebilecek donanıma sahip bir diplomat.
SELAMLAR