(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burda o günlerin verdiği vehametle biraz duygu dolu cevap vermişim onlara ek baba evlada hep kolkanat gerer biz bilmesek hissetmesek bile ve ışıktır evet öğütleriyle hiç öğüdü olmasa dahi yaşarken yaşama biçimiyle siz görmemiş olsanızda birileri illa anlatır ve siz tanırsınız babam hayatta çok şükür ama çevremde gördüğüm izlenim bu. Tabi ki bunlar babalığın hakkını verebilen adamlar için geçerli.
Yerin yedi kat dibinden kömür çıkartan bir babayı düşünün zifiri karanlıkdan çocuğuna aydınlık bir gelecek için çabalıyor.İşte onlar gibi babalar evlatlarına hep ışık olmuşlardır.Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim saygılarımla.
Baba sevgisini anlatabilecek bir cümle bir söz bir şiir olsay emin olun yazardım hiç bir söz o sevgiyi tam anlatmaya yetmez. Değerli güzel yorumunuz için teşekkür ederim saygılarımla.
Dört harf iki hece...
Güneş altında gölge olan çınar,
Gece karanlığında ışıktır;
BABA!
Evet anlamıda dört harf 2 hece
''Ba ba................
kUTLUYORUM USTA KALEMİ
_________________________________Selam usta