Benim hala umudum var Bir istasyon çıkışında Ellerinde aşk kokan gülle Yolumu bekleyeceğine Benim hala umudum var Beni sensiz bırakmayacağına Hani yeminiz vardı ya Seni bana getirecek Ellerimden tutturup Bir daha bıraktırmayacak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM HALA UMUDUM VAR.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM HALA UMUDUM VAR.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim hala umudum var Bir istasyon çıkışında Ellerinde aşk kokan gülle Yolumu bekleyeceğine Benim hala umudum var Beni sensiz bırakmayacağına Hani o yeminiz vardı ya o seni bana getirecek Ellerimden tutturup Bir daha bıraktırmayacak...
ferihan orhan 14:06:2014
Sevda dolu yürek sesiydi okudum Yüreğine kalemine sağlık kalemin susmasın üstadım _________________________________Saygılar selamlar
Benim hala umudum var Bir istasyon çıkışında Ellerinde aşk kokan gülle Yolumu bekleyeceğine Benim hala umudum var Beni sensiz bırakmayacağına Hani o yeminiz vardı ya o seni bana getirecek Ellerimden tutturup Bir daha bıraktırmayacak...
Ellerine ve o güzel yüreğine sağlık çok güzel ve harika bir şiir elbette umutsuz hayalsiz yaşanmıyor yıllar geçsede umutlar bitip tükenmiyor umutlarının daima taze kalması dileğimle samimi vede gönülden kutlarım yazan kaleminizi yüreğinizi yüreğinizin sesi hiç susmasın selam ve hürmetlerimle...