Demedim mi?Şiirin hikayesini görmek için tıklayın ...İşte bir hikaye!..
“DEMEDİM Mİ? Demedim mi sana gülüm, baharlardan önce çiçek açma koparırlar seni. Göz yaşına bakmazlar dinlemezler derdini; demedim mi? Demedim mi sevdanı yüreğinde sakla, ağyara açma kalbini anlamazlar. Gülistanda bülbül ile *hemhal olma demedim mi? Canını acıtırlar dikeninde boğarlar seni. Bahçıvanına iftira ederler demedim mi? Kurulu bir gülistanı **güft u gu ile kirletirler ve günahını sana yazarlar demedim mi? Her halinde bir kusur bulurlar senin, sen oturur ağlarsın üzüntünden, üzüntünü bile yargılarlar demedim mi? Demedim mi ağlarken bile gösterme gözyaşlarını*** nadana, bir damla göz yaşında tufan gemilerini yüzdürürler senin. Kalbin tipilere dayanıklı değildir, yaslanma demedim mi fırtınalı dağlara? Karlar yağdırırlar üstüne tipi, boran olur dağıtırlar perçemini demedim mi? Üşütürler yüreğini ekvator sıcaklıklarında, bahar mevsiminde kuruturlar gülünü demedim mi? Demedim mi can dost, sadıklara yar olursan yaran olursun. Bi vefaya can olursan candan olursun. Demedim mi durma ağyarın meclisinde, güzelliğine müptela olursa**** ağyar keser elini. Kestiği elinin acısını alırlar gömleğinden demedim mi? Demedim mi sana yürek can, dolaşma mitolojik aşkların bahçelerinde, masallarına kulak kesme demedim mi? Afrodit’lere yar ederler seni ve nikâhına Zeus’ları çağırırlar demedim mi? Ruhunu çarmıhlara gererler demedim mi? Ne olur can dost, yüreği güzel yar, yürekler incinir nesiller ağlar. Sen üzülürsen bülbüller ağlar, suyun ötesindeki yiğit hicranla yanar… Demedim mi ey gül, konma adressiz bahçelere. Çiçek yaparlarsa bile intihar çiçeği koyarlar ismini. İsimsiz dallara konma demedim mi? Demedim mi bülbül olursan bile kanatırlar gülünü, seni. Ve yüreğini yar yüreğini. Uzaklarda kanarsa yüreğin yar, benimde uzaklarla yüreğim kanar,.. Demedim mi yar... Demedim mi?“ ***** (Her şiirin bir hikayesi, her hikayenin içinde bir şiir vardır) ...Ve bir hikayenin şiiri!.. **** Demedim mi? Şu kalbimin tek sahibi Sensin benim demedim mi? Yaradandır tek şahidi Gel yârim ol demedim mi? Seni gördüm çağladım ben Sana gönül bağladım ben Gözümde yaş ağladım ben Yaşımı sil demedim mi? Yaşadığım her bir anım Mutluluktur bana canım Senle doldu bak sol yanım Hep benle kal demedim mi? Kara gözün kara kaşın Göğsüme koy yasla başın Sormadım hiç kaçtır yaşın Kalbine al demedim mi? 06.06.2014 Ömer Sabri Kurşun (Hikaye içinde geçen bazı terimlerin açıklamaları) *Hemhal: Bütünleşmek, birleşmek, bir olmak, aynı durumda olmak aynı hissetmek,. **Güft u gu: Dedi kodu. ***Nadan: Bilgisiz, cahil, kaba, kötü. ****Ağyar: Başkaları, yabancılar, eller.
Şu kalbimin tek sahibi
Sensin benim demedim mi? Yaradandır tek şahidi Gel yârim ol demedim mi? Seni gördüm çağladım ben Sana gönül bağladım ben Gözümde yaş ağladım ben Yaşımı sil demedim mi? Yaşadığım her bir anım Mutluluktur bana canım Senle doldu bak sol yanım Hep benle kal demedim mi? Kara gözün kara kaşın Göğsüme koy yasla başın Sormadım hiç kaçtır yaşın Kalbine al demedim mi? 06.06.2014 Ömer Sabri Kurşun |
Şu kalbimin tek sahibi
Sensin benim demedim mi?
Yaradandır tek şahidi
Gel yârim ol demedim mi?
Seni gördüm çağladım ben
Sana gönül bağladım ben
Gözümde yaş ağladım ben
Yaşımı sil demedim mi?
Yaşadığım her bir anım
Mutluluktur bana canım
Senle doldu bak sol yanım
Hep benle kal demedim mi?
Kara gözün kara kaşın
Göğsüme koy yasla başın
Sormadım hiç kaçtır yaşın
Kalbine al demedim mi?
06.06.2014
Ömer Sabri Kurşun
Dediysen zapıtlara geçmiştir usta.....)))
Okunası şiirdi severek okudum Yüreğin susmasın
_______________________Selamlar üstad kalemin daim lsun