’Kır rotayı kaptan, Benim sessizliğim her fırtınayı dinler’ _________________Figen Sariye.
pusulasını şaşırmış gemiciler gibiyim bu akşam, gün batmayı unutmuş yeni bir sabahın yolunu tutmuştur...
tüm yelkenler sevdayla fora, hangi fırtına bozabilir ki sessizliğimi; zaten ruhum alabora...
beni filizkıran bir fırtınayla ışıltısında yakamozların gözlerinin mavi koylarına bırak, çığlığında sirenlerin dönmeyen denizcilerin anısına kâğıttan kayıklar yap içine mumlar yak ve rüzgârla sal gitsin sulara yalpa yalpa, ine çıka, dalgalanarak...
kimdir o kıyıda gidenleri seyre dalan mahzun gözlerini dikmişken sonsuza hangi şiirin elleridir mendil sallayan?! ...
kırılmış bir dal gibi yorgunum kaptan, ser güverteye bir yatak nasıl ise yalnızlığı dolunayın aynısı bende var bu akşam, geceyi gözlerime ağlayıp tak, ay yüzünün nuru gözüme vursun gözlerin öylece gözümde dursun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOLUNAY YALNIZLIĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOLUNAY YALNIZLIĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.