Güzel ne varsa candan sevilmeye değer Güzel düşünürsün güzel seversen eğer
Bir karışına canlar feda edenden Öğrendim vatana kurban olmayı Giderken kına ile gitmeyi Nöbetini candan aziz bilmeyi Güzeli vatan görlmeyi, Vatanı güzel sevmeyi...
Yol gösteriyor,resuli zişan İşte budur bize nişan; "İki göz cehennem ateşi görmez; Allah için ağyalayan göz, Vatan toprağını bekleyen göz" Varmı bunun üstüne bir söz... Asker ocağı,Peygamber ocağıdır O ocak vatan kucağıdır....
Vatan dedin mi vatansever susar Zerresini korur canın verir uğruna Ata kanı bu toprak her haini kusar Hücresini bulur,hançer vurur bağrına
Vatan can Vatan Şehidimin kanıyla damla damla sulandın Bu işin temel sırrını geçen asırlar bilir Sen uğruna ölünen candan aziz olandın Bu topraklar esen nice kasırlar bilir Vatan Can Vatan
Güzel ne varsa candan sevilmeye değer Güzel düşünürsün güzel seversen eğer
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZEL VATANIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZEL VATANIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili dost, kutlarım yüreğinizi, kaleminizi. O içten vatan sevgisi ve milliyetçiliğinizi.Kısacası bir şiirle milliyetçilik ve vatan sevgisini bu kadar güzel anlatan eseri satırlara döken ve bizimle paylaşanı kutlarım.
Vatan can Vatan Şehidimin kanıyla damla damla sulandın Bu işin temel sırrını geçen asırlar bilir Sen uğruna ölünen candan aziz olandın Bu topraklar esen nice kasırlar bilir Vatan Can Vatan
Yüreğindeki vatan aşkını ve bu aşkla döktüğün dizelerden oluşan şiirini tebrik ediyorum Saygılarımla
Vatan dedin mi vatansever susar Zerresini korur canın verir uğruna Ata kanı bu toprak her haini kusar Hücresini bulur,hançer vurur bağrına + Allah ve Vatan sevgisi sevgilerin en kutsalıdır can dostum. Allah ve Vatan sevgin gönlünden hiç eksik olmasın yüreğine sağlık.
Vatan can Vatan Şehidimin kanıyla damla damla sulandın Bu işin temel sırrını geçen asırlar bilir Sen uğruna ölünen candan aziz olandın Bu topraklar esen nice kasırlar bilir Vatan Can Vatan
Güzel ne varsa candan sevilmeye değer Güzel düşünürsün güzel seversen eğer
Tebrik ederim hocam. Çok güzel bir şiir.... Vatan sevgisi imandandır... Sevgilerin kutsalıdır... Onsuz bir kalp kal değil taştır...Tebrikler...Saygılar...
İstiklâl marşını her duyuşumda burnumun direği sızlar ve ağlarım.10 kasımlarda sirenin sesiyle olduğum yerde kalır ağlarım...Bayrak,Atatürk,istiklâl marşı ve ülkemin sevgisi babamdan yadigardır...Çocukluğumuzda kazımış beynimize bu bayrağı 65 yıl kendi taşıdı 4 yıldır o cennette ve bayrağı bizde...Seviyorum yaşadığım ülkemin her bir karışını,gitmesem de görmesem de...Duygulandırdın dost şiirinle...Tebrikler...Saygılar...