Ben 6,7 yaşındayım Hastalıkla beni büyüten Benimle şehir şehir dolaşan Sevgili babacım Ve Beni çaresizce izleyen annem Kokusuna hasret kaldığım Köyüm, kardeşlerim Hastanenin pencerelerinden Öylece geçen arabaları saymak Bana kapımda oynadığım Sayı taşlarını unutturuyor Ey güzel annem Ben 6,7 yaşındayım Kokuna hasret Doktor kapısında Şehir şehir geziyorum Hastaneden çıktığım ve Koşarak sana geldiğim gün O yaptığın dolmalar, çorbalar Ah benim güzel annem Ben yine gidiyorum Bilmediğim şehirlere Beni bekleyen doktorlara Babam sıkıca elimden tutuyor Ama Ben onun yüreğine uzana mı? yorum Böbreklerimden, ciğerlerimden Bir umudum yok Ama benim bir kalbim var Biliyor musun benim güzel annem Doktorlar bana derdi ki Ben sıkıldım küçük sen sıkılmadın mı? Bir cümle nede zorlaştırdı dilimi Böyle konuşamıyorum, başımı eğdiğim ağladığım Hastane koridorlardan nefret ediyorum artık Küçüktüm ama hastaydım Okuduğum okul, öğretmenlerim Ve Sen anne benle eriyip biten babam Sen anne sen söyle Küçüğüm ama hastayım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜÇÜĞÜM AMA HASTAYIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜÇÜĞÜM AMA HASTAYIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
RABİM HER NE Gİ RAHATSIZLIĞINIZ VARSA BAŞTA SİZ OLMAK ÜZERE TÜM AİLE BİREYLERİNİZE ACİL ŞİFALAR VERSİN BUNDASN SONNRAKİ YAŞAMINIZDADA HAYIR BEREKET EKSİK ETMEDEN HUZUR VE MUTLULUK İÇİNDE HAYIRLI ÖMÜRLER NASİP ETSİN.AMİNN
UNUTMAYALIM Kİ RABİM SEVDİĞİ KULUNA HASTALIK VERİR VERİRKİ O ACILAR SIKINTILAR İÇİNDE YAKARMASINI DUYSUN BİZE DÜŞEN İSE HAKIMIZDA DAİMA HAYIRLI OLANI İSTEMEK VE DİLEMEKTİR.
UNUTMAYALIM Kİ RABİM SEVDİĞİ KULUNA HASTALIK VERİR VERİRKİ O ACILAR SIKINTILAR İÇİNDE YAKARMASINI DUYSUN BİZE DÜŞEN İSE HAKIMIZDA DAİMA HAYIRLI OLANI İSTEMEK VE DİLEMEKTİR.
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle...