(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yorumlar için teşekkürler bu site ve sizlerin sayesinde çok şey öğreniyorum ilk önce teşşekkür etmesini öğreniyorum öğreten arkadaşım benim için çok özel ... onun çok hasas bir kalbi olduğunu hissedinc e ondan bir şiir istedim insanlar bir birini sevmeye bilir ama saygı mecburi bu benim prensibim saygılar...
Kötü bir rüya gördüm Nasıl yıllarca aldatıldığımı Uyanmak istemedim Biraz daha uyuyayım dedim Meraklıyım ya Bir baktım yıllar geçmiş Şimdi uyansam nolur Uyanmasam nolur Merak etsem nolur Etmesem nolur Giden gittikten sonra...
Harika şiirdi arkadaşım.Nasıl gözden kaçırmışım yaa. Yüreğine sağlık Tebrikler. Hakan
bu da bir rüya olsa gözlerimi açınca darin bir oh çeksem ve bitse bu kabus diyorum yanarken ben bu ateşte gelsen yanıma hadi artık uyan diye seslensen uyansam ben sarılsan sen bana geçti desen -artık ağlama-
heyhat gözlerimi açalı belki yıllar oldu ben hala ateşler içinde ben hala yanmaktayım
bu şiirim aklıma geldi hemen görünce dizelerinizi... uyanmak belki en kolayı geliyor insana en basiti... belki bir gün...ha şair... ne dersin uyanabilir miyiz....
Kötü bir rüya gördüm Nasıl yıllarca aldatıldığımı Uyanmak istemedim Biraz daha uyuyayım dedim Meraklıyım ya Bir baktım yıllar geçmiş Şimdi uyansam nolur Uyanmasam nolur Merak etsem nolur Etmesem nolur Giden gittikten sonra... GÜZELDİ.
yapılacak fazla birşey kalmamıştır aslında..
hoşgeldiniz, güzel bir şiirdi..
yüreğinize sağlık