Sen İçimdeki özlemim O hiç kimseye açamadığım duygularım Sen Arzularım hayallerim Mutluluğum tapınağım Sen Adını haykıramadığım Sen Tüm ömrümce göremediğim sevgilim Sen tüm yaşamımca göreceğim Tek rüyamsın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
***Sen Adını haykıramadığım*** Sevilenin adını haykırmak... duyurmak yer ve gök arasındaki canlı cansız bütün varlıklara.. büyütmek adını helezonik dalgalarla ... ve genişleyerek büyüyen çağrıların odağına taşımak sevgiliyi... sevdaca, sevice bir düş olsa bile bir başına kişiyi varışı kestirelemeyen uzunca bir koşu yolunda sevdiği adına devinmesine yetiyor.. ***Sen tüm yaşamımca göreceğim Tek rüyamsın *** İddialı bir deyiş olsa da, sevgiliyi ulaşılamayacak mesafeden yüreğin en derinine taşıyarak, en seçkin yerinde bütün güzellikleri var eden, var edecek olan güzel bir deyiştir bence... Yüreğinin sesi daim olsun dileklerimle candostum.
Sen İçimdeki özlemim O hiç kimseye açamadığım duygularım Sen Arzularım hayallerim Mutluluğum tapınağım Sen Adını haykıramadığım Sen Tüm ömrümce göremediğim sevgilim Sen tüm yaşamımca göreceğim Tek rüyamsın
ÖZlem adına hoş bir şiir okudum Güzeldi şiir. Tebrikler
yazı rengi farklı olsa sanki daha rahat okunacak gibi...
ama okuduğuma değdi....
sen Adını haykıramadığım...
engeller vardır kimi zaman, kimi zamansa sesiniz soluğunuz kesilir ve haykıramazsınız. varsın olsun diliniz haykıramasın, yüreğiniz haykırıyorsa bu yetiyor insana...