Yeryüzünde başka Yerin altında başka Yâr yüzünde aşkla Dönerken devran, Her derdin çaresi var Kömüre yok derman?!
Havasını kestiler Mahsur kaldılar emekçiler Maden ocağında, Ne din var ne imanı Ölüm püskürmede Hades Boğucu gazlar sardı her yanı Tıkandı ciğerler, Kesildi nefes Cehennem sıcağında Tüter cesetlerin dumanı...
Unuttular suyu, yemeği Tutuştu harmanyeri; Tane tane kavruldu başaklar Küllliyen küle döndü Gül tutan annelerin emeği...
Olanlar oldu bitti Beyler zengin olsun diye, Gelmez geri, giden gitti Doymaz beyler yiye yiye; Yanıp kül olurken emekçiler, Onlar ki evlerinde kutu kutu Milyarların başında bekçiler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜLLİYEN KÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜLLİYEN KÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unuttular suyu, yemeği Tutuştu harmanyeri; Tane tane kavruldu başaklar Küllliyen küle döndü Gül tutan annelerin emeği...
Olanlar oldu bitti Beyler zengin olsun diye, Gelmez geri, giden gitti Doymaz beyler yiye yiye; Yanıp kül olurken emekçiler, Onlar ki evlerinde kutu kutu Milyarların başında bekçiler...
Şaban AKTAŞ 15.05.2014
Anlam dolu dizeler okudum usta kalemi alkışlıyorum Yüreğin kalemin var olsun ____________________Saygılar
Unuttular suyu, yemeği
Tutuştu harmanyeri;
Tane tane kavruldu başaklar
Küllliyen küle döndü
Gül tutan annelerin emeği...
Olanlar oldu bitti
Beyler zengin olsun diye,
Gelmez geri, giden gitti
Doymaz beyler yiye yiye;
Yanıp kül olurken emekçiler,
Onlar ki evlerinde kutu kutu
Milyarların başında bekçiler...
Şaban AKTAŞ
15.05.2014
Anlam dolu dizeler okudum usta kalemi alkışlıyorum
Yüreğin kalemin var olsun
____________________Saygılar